søndag 26. oktober 2008

24 - 26 Oktober.

Fredagen, 24 Okt;
Klokka var 07.45 og jeg var i mossehallen, det er for tidlig ass. Treninga på skolen begynte. Jeg skulle egentlig trene med Frida, men hurtighet? Hva faen skal jeg med det, så jeg sa " jeg stikker opp å fyller flaska jeg. " Men Adele kom aldri tilbake. ( Muhaha ) Jeg trena heller med de andre, 15 min utholdenhet, var slit. Men har jo en fordel, you know what I mean, Frida. ;D også var det styrke på mage og rygg. Jeg fikk skryt av treneren, at jeg hadde blitt sterkere i magen, og det liker vi. :D ( Spania står for tur. ) så var det noen kjedelige timer på skolen, som jeg ikke gidder helt å skrive om. Men de 10 min pausene med Frida, slår alt. Folka hører oss, for å si det sånn. :)
Så var skoledagen ferdig, og da var det jobb. Fra kl 4-6 , utrolig kjedelig, men litt cash tjener jeg jo da. Så det er ikke så ille, og sitte å se på film med ungene, er lett tjente penger. (a)
Så var det straight til Michelle. Jentekveld med meg, Ida og Michelle. Med film og godteri, det var kos! Bestejentene mine er elsk! :D

Lørdagen, 25 Okt;
Å stå opp på en lørdag, er vanskelig. Man vil bare ligge i senga og slappe av, og guess what. Det var akkurat det jeg gjorde. Tv, msn og musikk ble den morran. Klokka ble halv 4 , og jeg bare " FAEN, JEG MÅ FIKSE MEG! " så jeg løp ned på badet, eller egentlig ikke, jeg tok det mer med ro. (a) hadde musikken på fult og danset på badet mens jeg sminket meg. Mamma hadde lættis hver gang hu enten gikk forbi, eller hørte at jeg hadde take of i sangen. :D Så pulselig hører jeg mamma; skal du drikke idag? Adele; ja? Mamma; Har du drikke da? Adele; nei. Mamma; da drar jeg ned i butikken og kjører til deg, snakkes snart. ( Adele fikk sjokk, og tenkte det hadde klikka for mamma. Men sa det ikke høyt, jeg fikk drikke jo :D ) Jeg stod på badet fra halv 4 til halv 6 og var veldig nøye med sminka, også fikk jeg tlf fra Frida. " Når står jeg ved ett gult hus med grønne kanter, er det riktig? " Jeg fikk lættis, jeg bor jo ikke der lenger, så hører jeg frida roper til faren sin, " HU BOR IKKE HER LENGER, PAPPA! " Men de fant fram til slutt. Frida og jeg gikk straight inn på badet, tror du jeg var ferdig ? Må du tro omigjen. Vi stod stuck der en time til vi. Og så klart, vi er 2 jenter, så det ble noen bilder den dagen, og en deeel latter fra det lille badet mitt. Så ble klokka halv 7 og vi dro for å hente Michelle. Larkollen next. Jonas sin fest var ganske så kos. Alle var skikkelig hyggelige, og smilte. Danset gjorde jeg også! ;o Frida og Adele tok litt av på den festen, mer sier jeg ikke. (a) Frida vet hva jeg mener, og det holder. Ble mange do turer på oss da, Fridapus! :D men må virkelig si at det var en vellykket fest. :) men så kom faren til Michelle og hentet oss i sånn kvart over 12 tiden, og da skulle jeg og Frida hjem og munche godteri. ( Som vi hadde snakket om ca hele kvelden. ) vi kom hjem la oss i senga, spiste opp ca 2 / 3 boller med godis. Så plutselig slokna begge to. Tror vi var heftig slitene.

Søndagen, 26 Okt;
Klokka var halv 8 og jeg tittet bort på frida. Så kom det fra Frida " Halla. " ( som sagt, Frida og jeg, har det alltid jævelig fett sammen. ) men ikke tro vi er ferdig med å munche godteri, vi har 1,5 boller igjen! Så barnetv og godteri er morran vår. Kl 12 skal Adele på jobb til 2. Utrolig kjedelig, men skal nok slite meg igjennom det! Siden jeg er ganske så tøff. :) Mer vet jeg ikke om hva som skjer på søndagen, siden klokka er 09.10. Så noen, make my day, etter kl 2 (a) ..

onsdag 22. oktober 2008

Korpus treningssenter.

Jobben, jess. Ett sted jeg tilbringer altfor mye av min tid. Merker det godt at jeg er dritt lei de veggene etter en uke med 5 dagers jobbing, men med gode kollegaer, som jeg har, går tiden så det suser!
Det går vel ikke en dag der oppe, man ikke får skikkelig latterkrampe. I tillegg til at jeg tjener penger, tjener jeg penger på noe jeg elsker. Dans og barn! Kunne nesten ikke blitt mer knall. Etter jobb er det som regel trening, gratis trening er digg. Man må jo holde seg i form, iallefall når man spiser like mye som meg. Sitat fra Steffen " Hu spiser som en hest. " og der har du meg, lissom. :)
- Danse timene mine går utrolig flott nå. Har supre små barn som hopper og spretter rundt, det er nydelig! Og nå har de kommet igang med hiphop, og klarer hele koregrafien. Er utrolig stolt! Det må jeg virkelig si at jeg er.
- Ellers trives jeg veldig godt på jobben. Miljøet er topp!
det var litt om jobben min. :)

torsdag 9. oktober 2008

Venner er en stor støtte.

Jeg vil bare skrive en liten blogg for å si hvor utrolig takknemlig jeg er for all støtte og trøst jeg har fått av alle som har brydd seg om meg gjennom mine tunge tider. Takket være dere har jeg det utrolig mye bedre, og hverdagen min går glatt med dere der. :) det er både jenter og gutter som har stilt opp for meg. Og dere aner ikke hvor mye det betyr for meg. Det er noe jeg alltid vil sette pris på. Man finner fort ut hvem som virkelig bryr seg, når det virkelig har skjedd noe man trenger trøst eller hjelp til. De som virkelig bryr seg, når man føler man ikke kunne komme lenger ned. Både nye og gamle kjente, takker jeg med hele mitt hjerte.

Dere vet selv hvem dere er. :) <3

onsdag 8. oktober 2008

Helt vanlig dag.

Det startet med at jeg våknet 06.45 , jeg gikk ned på badet, kledde på meg, pusset tennene og pakket baggen min. Var en del å pakke, siden jeg skulle være borte hele dagen.
Jeg kom fram på skole 07.45 da var det trening på gang. Orket ikke så ille mye, men morro er det allikevell, men fikk med meg det viktigeste. Tøyinga. :) i love it. Treninga var over, så jeg, Linn, Anja og noen fler gikk tilbake til skolen. ( Før jeg fortsetter vil jeg bare si at; Linn, Anja, Anniken, Frida og Trine er noen gull jenter, jeg er blitt utrolig glad i. De er jenter på øverste hylle. Skoledagen er ikke den samme uten dere.)
Også var det skole, sinnsykt digg at matte læreren måtte dra, så vi hadde 1 dobbel time der vi for det meste kunne gjøre det vi selv ville. Så jeg og Frida stakk på Amfi og kjøpe en ny bukse til meg. Digga den. :) så var det siste time, naturfag. Jeg skjønner ikke en dritt av alle formlene, og kjemikalie dritten, men later som jeg skjønner det. :) Så var det tid for å komme seg på jobben, så gikk ned til byen, og tok bussen. Og der så jeg Naila fra Øreåsen. Nydelig jente med knall personlighet og utseende. Så når jeg kom på jobben var klokken rundt 4. Snakket litt med Tara, som også er en utrolig jente forresten. Har ledd mye med den jenta siden vi startet å jobbe sammen. Vasking kan være kjedelig, men sammen med hu, er det ikke så ille som folk skal ha det til! :) Danse timene mine gikk supert, jentene er blitt så utrolig flinke på kort tid, er veldig stolt. Klokken ble 19.30 og da var jeg ferdig på jobb. Gjett om jeg var sliten. Mamma og Arild kom og hentet meg på jobben, og når vi kom hjem var det himelsk å legge seg ned i senga. Så det var egentlig mesteparten av min dag, hvis du lurte. :)

tirsdag 7. oktober 2008

Home day.

Noen dager trenger man bare å sitte hjemme, se film og trøstespise. Idag er det den dagen for meg. Var på skolen noen timer, men orket ikke det så stort lenge. Skal jobbe og trene seinere ikveld. Mulig det får meg på andre og bedre tanker. ( I hope so )

onsdag 1. oktober 2008

Høstferie?

Det var utrolig deilig å sitte på skolen på fredagen og tenke; nå er det høstferie om noen timer. Men standard meg så blir det ikke noe ordentlig høstferie på meg, nei. Skal jobbe 6 dager i høstferien, typisk at jeg ikke klarer å si nei til jobb. Men blir penger av det, og penger er deilig å ha.
Den ene dagen jeg faktisk har fri fra jobb, så skal jeg være med mamma på IKEA. Gleder meg litt til det, skal pusse opp rommet! :) så det blir nice.