fredag 27. februar 2009

brann alarmen saved my life

det værste jeg vet er naturfags prøver med atomer, molekyler og partikkler og shit.. jeg kan ingenting om det. Absolutt ingenting! Så jeg satt og øvde og øvde i timen før naturfags timen, kom Thore inn i klasse rommet, vi satte oss ned og gjorde oss klar til helvetes prøva.. Det gikk da max 15 min før brannalarmen på amfi gikk, og da går brannalarmen på skolen også! FLAAAAKS, sier jeg bare, flaks.. Så stod vi ute i.. hmm, 10 - 15 min og ventet på å komme inn igjen. Og da var det ikke noe vits i å ta prøva.. for lite tid, alle hadde snakket sammen ute, så vi fikk gå hjem og enda en uke til på å øve. Det er digg!
- så er det i kveld da. Da skal jeg til Michelle, det er natt tøy bursdag. Jeg skal faktisk gå i natt kjole, jeg og Michelle fant ut at vi hadde lik xD det er sammentreff! hehe.. Bra stil, sier jeg bare (a) jeg gleder meg skikkelig masse!
- Og etter bursdagen skal jeg sove hos shæresten miin! :) det er også noe jeg gleder meg veldig til!

ADELE + CHRISTER = <3

torsdag 26. februar 2009

my way!

aaah, det er så deilig når ting går min vei! jeg merker det er den veien det går nå :D
Skolen går sånn tårlig greit, får ikke toppkarakterer men jeg synes det er bra til å være meg, en litt sløv meg. Så det området kan jeg nok forbedre meg litt. (a)
Jobben går utrolig bra, små bertene henger forsatt med og er superduper flinke. Jeg har blitt så glad i de, små og nydelige! og ikke nok med en jobb, jeg har faen meg fått en jobb til! en jeg har snakket om lenge. Så snakket med sjefen der i 10 min, og var ansatt. Så helga i uke 11 begynner jeg! GLEDER MEG SYKT!! Så gjelder det treninga da. fy søren jeg har skjerpet meg. På skolen kan det hende jeg er littegrann sløv, men det tar jeg igjen på treninga med Vestereng og Svenning. De pusher meg, det er det ingen tvil om. Og jeg ser forbedringer allerede. Men jeg tenker; er stølheten verdt det? fordi jeg er maaaad støl om dagene. Er det ikke i armene, er det i beina and so on. Så detta blir bra, jeg skal ha goodie kropp når sommeren kommer, og jeg har faktisk en liten anelse om at jeg klarer det, med det tempoet som gutta har. :) hehe. Også er det sååå gøy på trening, ler og har det gøy. Gleder meg til hver trening jeg nå, det er hver dag, så ikke så lenge å glede seg om gangen! :) Også har vi hiphopen da, det går så det suser. Fra å være freestyle danser, har jeg kommet meg littegrann synes jeg. Nå står jeg på som hell, fordi vi skal ha oppvisning om ikke såååå veldig lenge, så øving så svetta spruter. Vil at det skal se bra ut når vi først skal vise det for andre. Jeg skal i allefall gjøre mitt beste.

også har jeg jo fått meg en vidundelig kjæreste da! Jeg skal ærlig si at den gutten og jeg, vi passer så utrolig bra sammen, det vi har, er noe som jeg aldri har hatt tildligere. Jeg har det så bra når jeg er med han, og selv når jeg ikke er med han. Tenker bare tanken på at han er kjæresten min, så da lyser dagen min seg opp med en gang. Det er vanskelig å forklare men, vi trenger ikke å snakke sammen eller være sammen 24/7 for å vite at vi er glade i hverandre og vi stoler på hverandre.

Jeg er så glad i deg, gutten min!

mandag 23. februar 2009

waaaaant it!





Man kan bare ikke like dette!
Adele ønsker seeeg! så hvis noen er litt ekstra glad i meg, kjør på! (a)

søndag 22. februar 2009

21.02.09

Hvis noen lurer hvorfor akkurat den datoen står som hovedtittel. Er det fordi det var den datoen jeg fikk meg kjæreste. :D

Jeg er glad i gutten min! <3

tirsdag 17. februar 2009

ferie

jess, det er da 2 dagen i ferien. Ordet "ferie" gir meg nesten orgasme.. Det er noe av de beste jeg vet. Rolige dager, vi kan sove lenge, drikke oss kanon drita på en onsdag, uten å tenke på skole dagen etter. Livet er herlig, når det er ferie. :)
Denne ferien skal jeg bare slappe av og være så mye sammen med venner som mulig :) jeg har nemlig fått fri fra jobben også! Men på torsdag, skal jeg søke meg en ny jobb, enda en jobb. Gleder meg utrolig, håper virkelig jeg får den jobben, har snakket om å søke ganske lenge. Men nå har jeg endelig fått ræva mi i gir. :) men tror du Adele tørr å gå alene? neida, Adele skal ha meg seg fettern sin hun (a) siden fettern min kjenner sjefen veldig godt, så er det tryggeste å ta med han :) CV og søknad er skrevet, så alt er i boks :D
- Merker at i ferien er da man finner ut mye hemmeligheter om folk, hvordan ting egentlig er, og man må holde på mange hemmeligheter. (a) og i ferien skjer det alltid mye drama, menmen. Det er vel sånn en ferie i Moss skal være. Usansett hvor hardt du prøver å holde deg unna, kommer alltid dramaen til deg. Haha.
- For ikke så lenge siden fikk jeg hair extensions, for de som ikke viste det. Jeg er utrolig fornøyd! :) laaaangt hår <3
men anyway, alle må kose seg masse i ferien!

torsdag 5. februar 2009

Oslo triiip

Idag var jeg med Aleksander Brodin til Oslo. :) ahhh, det var så koselig! jeg og Aleksander har ikke hengt så mye sammen på fler mnd, så det var utrolig koselig.
I Oslo gikk vi bare rundt og tittet på klær, snakket om alt mulig rart og hadde mye lættis kan man trygt si. :) Aleksander er knall å henge med, det er umulig å ikke smile med kan i nærheten.. Rett og slett umulig. Klart jeg kan bli irritert på gutten, når vi diskuterer, men sinna.. nææh, umulig! :) og jeg er en jente som liker å klare meg selv, ikke være avhengi av noe eller noen, så kommer da lille Aleksander og ødelegger alt! ;p der stod jeg på gina tricot har funnet meg ett sinnsykt kult skjørt og en utrolig fin shorts ( bildet, siden alle andre legger ut bilder av resultater av sin shoppe dag, føler jeg at jeg henger litt etter, så here it comes! ) altså, jeg står i kassa på vei til å betale, så sier Aleksander " kan jeg se på de? " jeg gir han klærne, og guess what.. Jeg fikk ikke tilbake de nei.. ikke før de var betalt.. Så kunne vel egentlig ikke noe annet enn å gi han en god klem og si takk. :) så fant jeg ut at jeg måtte jo ha strømpebukser! så vi fant første H&M og der fant jeg ett par gråe, og jeg fikk betale de selv! Aleksander klarte ikke å lure meg der nei, han prøvde, men jeg er for smart! :) uansett, vi tuslet igjennom en del butikker i Oslo. Følte jeg var den som dro med Aleksander overalt, mens han dro meg inn ett par steder, men det er vel sånn jenter er. :) så møtte vi stebroren til Aleksander, 93-modell, men det så ikke sånn ut i det hele tatt! Han så ut som en på min alder liksom, koselig var han da :) Aleksander skulle bare levere han noe, så han ble ikke så lenge med oss da. Så gikk jeg og Aleksander tuslet videre og fant en Cubus butikk, der fant jeg så klart enda fler strømpebukser ( bildet ) men nå var det brun og hvite. Men fikk jeg lov å batale de selv? NEIDA! Det klarte han Aleksander å rappe ut av henda mine, lille sniken der. tihi :) så gikk vi å spiste på Hard Rock Cafè, god damn. Det var god mat assa! Ikke nok med at hovedretten var giga, det var jo desserten også. Så hu servitøren rådet oss til å dele den, og det var nok lurt! :) etter god mat tuslet vi tilbake til togstasjonen, klokken nærmet seg 7 og jeg var rimelig trøtt og sliten etter en lang, men utrolig super dag! :) vil takke Aleksander for en utrolig fin dag, og for klærne!

Mandy mini shorts og peaches short skirt fra gina tricot. Ett par gråe strømpebukser fra H&M. 3 stk Frecce tights fra Cubus.

mandag 2. februar 2009

fest med baya(s) bror


31 januar, oh maj gad!
For det første satt jeg og Bjørn Braaten, snakket sammen på msn og ventet på Loai en goood stund. Det gjorde egentlig ikke meg noe, forda da fikk jeg fikset meg ordentlig! :) men etterhvert kom Bjørn og noen av kompisene hans og hentet meg.. haha, værste utlending bilen. Det var baya! ( den er intern så skjønner godt hvis dere ikke skjønner den) men vi kom fram til festen hos John-Arild. haha, ikke altfor mange folk, men godt selskap var det :D var utrolig koselig.. Men det som var lættis var etter klokka hadde passert 2, da begynte Bjørn og slå til, skjønner du.. Etter en flaske med tyrker, var han i god formen. Det ordet vi fikk høre om og om og om igjen var " BAYA " Haha, aldri ledd så mye, og samtidig synes synd på en person.. Men i værtfall, Bjørn skulle bare på do en liten tur .. Men tiden gikk, og ingen Bjørn kom tilbake. John tittet inn på badet, og deeeer lå Bjørn på gulvet.. Heeelt passed out! kan innrømme han var litt cute der han lå.. helt hjelpesløs og fortapt. Så jeg tenkte at jeg måtte prøve å være en god bror, så gikk jeg inn til han å fikk han på beina.. Han sa han følte seg bra idèt vi gikk innover mot folka, men med en gang han satte seg ned , snubblet han nesten i beina sine da han prøvde å løpe inn på doen igjen.. take one guess what happend there? ;p så var det på tide og dra, så jeg tenkte jeg skulle gå inn på badet og hente Bjørn.. Men i dèt jeg åpnet døra stod Mads ( elrs ) med en svart sprit tusj i hånda, og ansiktet til Bjørn fult av svarte streker.. hahahahah! Så folkens, sånn går det når Bjørn Braaten drikker for mye øl og tyrker! hvis noen lurer på hvem Bjørn Braaten er, så er det han på bildet over teksten. :))

Sorry bror, jeg måtte bare! er glad i deg selvom :) <3