det værste jeg vet er naturfags prøver med atomer, molekyler og partikkler og shit.. jeg kan ingenting om det. Absolutt ingenting! Så jeg satt og øvde og øvde i timen før naturfags timen, kom Thore inn i klasse rommet, vi satte oss ned og gjorde oss klar til helvetes prøva.. Det gikk da max 15 min før brannalarmen på amfi gikk, og da går brannalarmen på skolen også! FLAAAAKS, sier jeg bare, flaks.. Så stod vi ute i.. hmm, 10 - 15 min og ventet på å komme inn igjen. Og da var det ikke noe vits i å ta prøva.. for lite tid, alle hadde snakket sammen ute, så vi fikk gå hjem og enda en uke til på å øve. Det er digg!
- så er det i kveld da. Da skal jeg til Michelle, det er natt tøy bursdag. Jeg skal faktisk gå i natt kjole, jeg og Michelle fant ut at vi hadde lik xD det er sammentreff! hehe.. Bra stil, sier jeg bare (a) jeg gleder meg skikkelig masse!
- Og etter bursdagen skal jeg sove hos shæresten miin! :) det er også noe jeg gleder meg veldig til!
ADELE + CHRISTER = <3
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar