mandag 2. februar 2009

fest med baya(s) bror


31 januar, oh maj gad!
For det første satt jeg og Bjørn Braaten, snakket sammen på msn og ventet på Loai en goood stund. Det gjorde egentlig ikke meg noe, forda da fikk jeg fikset meg ordentlig! :) men etterhvert kom Bjørn og noen av kompisene hans og hentet meg.. haha, værste utlending bilen. Det var baya! ( den er intern så skjønner godt hvis dere ikke skjønner den) men vi kom fram til festen hos John-Arild. haha, ikke altfor mange folk, men godt selskap var det :D var utrolig koselig.. Men det som var lættis var etter klokka hadde passert 2, da begynte Bjørn og slå til, skjønner du.. Etter en flaske med tyrker, var han i god formen. Det ordet vi fikk høre om og om og om igjen var " BAYA " Haha, aldri ledd så mye, og samtidig synes synd på en person.. Men i værtfall, Bjørn skulle bare på do en liten tur .. Men tiden gikk, og ingen Bjørn kom tilbake. John tittet inn på badet, og deeeer lå Bjørn på gulvet.. Heeelt passed out! kan innrømme han var litt cute der han lå.. helt hjelpesløs og fortapt. Så jeg tenkte at jeg måtte prøve å være en god bror, så gikk jeg inn til han å fikk han på beina.. Han sa han følte seg bra idèt vi gikk innover mot folka, men med en gang han satte seg ned , snubblet han nesten i beina sine da han prøvde å løpe inn på doen igjen.. take one guess what happend there? ;p så var det på tide og dra, så jeg tenkte jeg skulle gå inn på badet og hente Bjørn.. Men i dèt jeg åpnet døra stod Mads ( elrs ) med en svart sprit tusj i hånda, og ansiktet til Bjørn fult av svarte streker.. hahahahah! Så folkens, sånn går det når Bjørn Braaten drikker for mye øl og tyrker! hvis noen lurer på hvem Bjørn Braaten er, så er det han på bildet over teksten. :))

Sorry bror, jeg måtte bare! er glad i deg selvom :) <3

Ingen kommentarer: