mandag 19. januar 2009

Maria Trandem sin 17års bursdag


Den fredagen var jeg først hos min kjære bror Ken Joakim. Vi hadde en liten small fest hos han, med ikke så altfor mange folk, men det var utrolig koselig. Jeg og Kristina tok av! x) ida, kristina og jeg vi muncha så klart mat. Som om jeg ikke gjør det nok til vanlig.. menmen, klokka nærmet seg 12 og da var det på tide å hoppe hjemover tenkte jeg. Men neida, da fikk jeg meld om at jeg måtte komme meg ned til Larsi.. Så jeg tenkte, hvorfor ikke. Jeg måtte jo ikke hjem enda.
I det jeg kom inn døra hos Larsi ble jeg overfalt av ganske mange kjentfolk. Jeg trodde ikke det kom til å være noen jeg kjente der, men se hvor feil man kan ta. :) til og med folk fra klassen var der. Det var kos! det skjedde ikke så altfor mye mens jeg var der, men skal si det var gøy. Danset med folk, og sang for full hals. :) på bildet ser du: Andreas, Remì, Stian og meg. Bak der er Maria og typen hennes. De ser ut som å passe utrolig bra sammen! :) men har vel sagt det tidligere, men den kvelden var overkos!

ukas sang: Rise Against - Savior.

Ingen kommentarer: