tirsdag 6. januar 2009

Dagen før.

Akkurat nå sitter jeg i senga, ser på tv og venter på mat. Men tenker også på at i morgen 7/1\09 er det tilbake til normale vaner, og stressende hverdag.

Mandager: trening, skole, trening.
Tirsdag: skole, dansing.
Onsdag: trening, skole, trening, jobb.
Torsdag: skole, trening.
Fredag: trening, skole
Lørdag: jobb, trening
Søndag: jobb, trening

Rart at ferien er over.. nå ser jeg bare fram til sommeren, varmen og sommerkos..

Ingen kommentarer: