fredag 20. mars 2009

byttet blogg!

www.adeleaasgaard.blogg.no

torsdag 19. mars 2009


Jeg og kjæresten har snart vært sammen i 3 uker, og da er det kanskje på tide å legge ut ett bilde av han da. Vi er ikke veldig sånn "ta bilde av oss"-opplegg. Men her er ett bilde av han i allefall.
Også vil jeg bare si noe om kjæresten min:
- Han er fantastisk, vakker og omtenksom. Alt jeg kan ønske meg, har jeg fått i min kjære. At jeg har vært så heldig er ufattelig å forstå. Men i blandt må man ha flaks også (a)..
Me and my boyfriend -Mariah Carey feat Usher, sangen som minner meg om min elskede.
Jeg er såååå glad i deg, gutten min. <3

i did it again...

jeg er ikke den type jente som bruker Converse sko, men siden jeg allerede hadde 13 andre typer sko, så må jeg jo ha en siste type. Så dermed fikk jeg med Clausiboy og steffenmin til å kjøpe ett par Converse. I LOVE THEM! det er så utrolig kule! Jeg angrer ikke på kjøpet kan du si! :)
- På skolen idag, tok jeg og Stine oss en tur på butikken og endte opp med å kjøpe godteri. Ikke helt bra, fikk litt dårlig samvittighet for det, men vet gikk fort over (a) .. dette er min eneste dag uten trening og bare MIN DAG! der jeg kan slappe av og gjøre hva jeg vil, når jeg vil :) Tidligere på dagen i dag fikk jeg meld av sjefen om at jeg muligens måtte jobbe lørdags natta denne helga også. Siden jeg trenger penger og elsker å jobbe der så hadde jeg ikke noe i mot det :)
- Resten av dagen i dag blir bare å slappe av og gjøre leksene i mitt tempo. Ikke det at det går så veldig fort, men jeg blir ferdig. Også har jeg geografi prøve i morgen som må leses til, jeg kommer ikke til å klare den i helvete. Jeg har ikke en smule sjangs :/
Så tenkte jeg at jeg skulle ta en laaang dusj, ta ansiktsmaske, og bruke god tid på meg selv. Jaddajadda mamma, jeg skal rydde trappa også. Trappa er nemlig ett oppholdssted for treningsbag og klær (a)
- Men nå er det "kongen av queens" på tv som må bli sett :))

tirsdag 17. mars 2009

min forkjærlighet


SKOOOO! Jeg elsker de, og de kan man se på haugen jeg har hjemme. Har telt over og har kommet fram til 14 par sko, og tro meg.. Haugen vokser! Hva skal jeg egentlig med de? spørr mamma, og da sier jeg at forskjellige sko, til forskjellige situasjoner og anledninger. Så det eneste jeg mangler nå er Converse. Jeg har allerede sett på ett par, men venter nå bare på lønning og da blir det andre saker skal jeg si deg. Jeg trenger deee! (a)
<-- De siste skoene jeg kjøpte meg. Pumps med sløyfe på, fra Bianco sko. You just gotta love them.

Adele og Fridas minner.

Her skal jeg og Frida skrive inn alle minnene våres, og det betyr at dette innlegget kommer til å bli oppdatert til tider :))

- "Bras niasnijo."
- " Neeeeeeeeii"
- "pappa, hu bor ikke her lenger"
- 5 timer på badet før en fest.
- Bilder med åpen munn og peace fingre.
- Thore: "Adele og Frida, dere sitter i hver deres ende av klasse rommet, og alikevel klarer dere å snakke sammen"
- Brownies baking, med ansiktsmaske.
- Alle shopping turene våres uten å kjøpe noe, men i blandt tar vi av og kjøper noe ;o
- Våkner etter en dag på fylla, og Frida snur seg og ser på meg og sier "halla"
- Adele tok over vennen til Frida, Thomas. Og litt Erik (a) 
- Spansk timene som vi ikke får lov å sitte sammen lenger.. skjønner virkelig ikke hvorfor.
- Fredag = Kakedagen vår <3
- Å dele mat med hverandre, er tingen.
- "oh maj gaaaaaaaaad"  ( Peanut av Jeff dunham )


Som man skjønner, har jeg og Frida en del minner, men tro meg. Det kommer mer! :)

torsdag 12. mars 2009

heeeeeelga

nå er det da torsdag, og som alle vet er det dagen før fredagen. Og fredag betyr helg! for meg er det noen jævelig bra helligdager. Men tror du Adele har fri? nei, klart ikke. Adele har nemlig fått seg jobb på Komma/microen. Så Adele jobber på nattan i helgene. :)
Men klager jeg, nei. Det gjør jeg ikke. Fordi jeg trives virkelig godt. Det er så gøy å se hvordan fulle mennesker oppfører seg, og spesiellt når du ser de som var på byen, seinere i helt edru versjon. Og det å snakke med folka, ikke minst. Det er knall gøy. men å jobbe fra 11 på kvelden til rundt 4 på nattan er ingen problem for meg. Bare jeg har noe å gjøre, som jeg så klart har på jobben. Jeg bare gleder meg til fredag og lørdag, så jeg får jobbet litt. Fredagen jobber jeg bare på komma, men lørdagen jobber jeg først på korpus også på komma seinere på kvelden. Søndagen er litt mer rolig, da jobber jeg bare på korpus på morran. Det blir jo penger av det å, og det trenger man! spesiellt jeg og det shopping humøret mitt (a).. Jeg må bare si at idag, har jeg shoppet meg blakk. Jeg hadde ikke så mye penger når jeg startet, men endte opp med 3 bukser.. Som jeg virkelig trengte siden jeg ikke passer inn i buksene mine lenger pga treninga. Det er maaaad urettferdig. Siden de jeg ikke kommer inn i, er mine favoritter. Så de går nok i arv da men. Og må bare si takk til Steffen som alltid er med meg å shoppe (a) og er utrolig takknemlig for det!
- Men kjenner jeg meg selv rett så ender jeg opp med å sove hos kjæresten min hele helga. Jeg elsker å våkne opp i armene til min kjære. Vi har det til og med bra sammen når vi sover, og det ekke værst assa! :))

tirsdag 10. mars 2009

Christer Skjellhaug Bertheussen.

Vi ble kjent for 3 år siden ca. Han har vært der for meg når jeg trengte å prate og stilte opp når jeg trengte det. For å si det sånn har det skjedd mye mellom meg og Christer igjennom årene, men utrolig glad det endte slik.
Hittil har vi bare vært sammen litt over 2 uker, men en gutt som har passet bedre på meg, har jeg aldri vært borti. Han er en drømme kjæreste. Christer er ikke den gutten som sender meld 24/7, og kan si det sånn er veldig deilig. Fordi det betyr at gutten stoler på meg, og jeg stoler på han også. jeg føler ting er så bra mellom oss, man trenger ikke å være sammen hele tiden for å vite at vi er glad i hverandre. Men som regel sover jeg hos han hele helgen. Det er så koselig å våkne opp ved siden av sin kjære. Selv hvor dårlig man ser ut på håret eller har man glemt å fjerne sminka dagen før, betyr ikke det noe.
Men uansett, Christer som alle andre gutter kan få meg irritert, men finn en gutt som får meg til å smile fortere'a.. Da er du god! Nydelig tvers igjennom. Vi passer så utrolig bra sammen også, og det er herlig å føle at man endelig har funnet seg en ordentlig gutt! :) familien til Christer er jo herlige da.. Faren hans er knall kul, det er ikke ord en gang. Og siden jeg er "bestevenn" med lille broren til Christer, kan jeg ikke si noe annet at han er en god gutt delux! :) Moren bor i Nordland så litt vanskelig å få møtt hu, men vi skal oppover i sommer ferien tenker jeg og da får jeg møtt hu også :)
også skal min bror gifte seg om litt under 2 mnd tid, så da skal jeg se kjæresten min i dress, gleder meg!
Det er så mye jeg gleder meg til med kjæresten min, han gjør bare alt så mye bedre. Og det er ikke bare noe jeg sier. Jeg er så glad for tiden, og jeg har det virkelig bra med gullet mitt!

Christer min, jeg er sååå glad i deg. <3

fredag 27. februar 2009

brann alarmen saved my life

det værste jeg vet er naturfags prøver med atomer, molekyler og partikkler og shit.. jeg kan ingenting om det. Absolutt ingenting! Så jeg satt og øvde og øvde i timen før naturfags timen, kom Thore inn i klasse rommet, vi satte oss ned og gjorde oss klar til helvetes prøva.. Det gikk da max 15 min før brannalarmen på amfi gikk, og da går brannalarmen på skolen også! FLAAAAKS, sier jeg bare, flaks.. Så stod vi ute i.. hmm, 10 - 15 min og ventet på å komme inn igjen. Og da var det ikke noe vits i å ta prøva.. for lite tid, alle hadde snakket sammen ute, så vi fikk gå hjem og enda en uke til på å øve. Det er digg!
- så er det i kveld da. Da skal jeg til Michelle, det er natt tøy bursdag. Jeg skal faktisk gå i natt kjole, jeg og Michelle fant ut at vi hadde lik xD det er sammentreff! hehe.. Bra stil, sier jeg bare (a) jeg gleder meg skikkelig masse!
- Og etter bursdagen skal jeg sove hos shæresten miin! :) det er også noe jeg gleder meg veldig til!

ADELE + CHRISTER = <3

torsdag 26. februar 2009

my way!

aaah, det er så deilig når ting går min vei! jeg merker det er den veien det går nå :D
Skolen går sånn tårlig greit, får ikke toppkarakterer men jeg synes det er bra til å være meg, en litt sløv meg. Så det området kan jeg nok forbedre meg litt. (a)
Jobben går utrolig bra, små bertene henger forsatt med og er superduper flinke. Jeg har blitt så glad i de, små og nydelige! og ikke nok med en jobb, jeg har faen meg fått en jobb til! en jeg har snakket om lenge. Så snakket med sjefen der i 10 min, og var ansatt. Så helga i uke 11 begynner jeg! GLEDER MEG SYKT!! Så gjelder det treninga da. fy søren jeg har skjerpet meg. På skolen kan det hende jeg er littegrann sløv, men det tar jeg igjen på treninga med Vestereng og Svenning. De pusher meg, det er det ingen tvil om. Og jeg ser forbedringer allerede. Men jeg tenker; er stølheten verdt det? fordi jeg er maaaad støl om dagene. Er det ikke i armene, er det i beina and so on. Så detta blir bra, jeg skal ha goodie kropp når sommeren kommer, og jeg har faktisk en liten anelse om at jeg klarer det, med det tempoet som gutta har. :) hehe. Også er det sååå gøy på trening, ler og har det gøy. Gleder meg til hver trening jeg nå, det er hver dag, så ikke så lenge å glede seg om gangen! :) Også har vi hiphopen da, det går så det suser. Fra å være freestyle danser, har jeg kommet meg littegrann synes jeg. Nå står jeg på som hell, fordi vi skal ha oppvisning om ikke såååå veldig lenge, så øving så svetta spruter. Vil at det skal se bra ut når vi først skal vise det for andre. Jeg skal i allefall gjøre mitt beste.

også har jeg jo fått meg en vidundelig kjæreste da! Jeg skal ærlig si at den gutten og jeg, vi passer så utrolig bra sammen, det vi har, er noe som jeg aldri har hatt tildligere. Jeg har det så bra når jeg er med han, og selv når jeg ikke er med han. Tenker bare tanken på at han er kjæresten min, så da lyser dagen min seg opp med en gang. Det er vanskelig å forklare men, vi trenger ikke å snakke sammen eller være sammen 24/7 for å vite at vi er glade i hverandre og vi stoler på hverandre.

Jeg er så glad i deg, gutten min!

mandag 23. februar 2009

waaaaant it!





Man kan bare ikke like dette!
Adele ønsker seeeg! så hvis noen er litt ekstra glad i meg, kjør på! (a)

søndag 22. februar 2009

21.02.09

Hvis noen lurer hvorfor akkurat den datoen står som hovedtittel. Er det fordi det var den datoen jeg fikk meg kjæreste. :D

Jeg er glad i gutten min! <3

tirsdag 17. februar 2009

ferie

jess, det er da 2 dagen i ferien. Ordet "ferie" gir meg nesten orgasme.. Det er noe av de beste jeg vet. Rolige dager, vi kan sove lenge, drikke oss kanon drita på en onsdag, uten å tenke på skole dagen etter. Livet er herlig, når det er ferie. :)
Denne ferien skal jeg bare slappe av og være så mye sammen med venner som mulig :) jeg har nemlig fått fri fra jobben også! Men på torsdag, skal jeg søke meg en ny jobb, enda en jobb. Gleder meg utrolig, håper virkelig jeg får den jobben, har snakket om å søke ganske lenge. Men nå har jeg endelig fått ræva mi i gir. :) men tror du Adele tørr å gå alene? neida, Adele skal ha meg seg fettern sin hun (a) siden fettern min kjenner sjefen veldig godt, så er det tryggeste å ta med han :) CV og søknad er skrevet, så alt er i boks :D
- Merker at i ferien er da man finner ut mye hemmeligheter om folk, hvordan ting egentlig er, og man må holde på mange hemmeligheter. (a) og i ferien skjer det alltid mye drama, menmen. Det er vel sånn en ferie i Moss skal være. Usansett hvor hardt du prøver å holde deg unna, kommer alltid dramaen til deg. Haha.
- For ikke så lenge siden fikk jeg hair extensions, for de som ikke viste det. Jeg er utrolig fornøyd! :) laaaangt hår <3
men anyway, alle må kose seg masse i ferien!

torsdag 5. februar 2009

Oslo triiip

Idag var jeg med Aleksander Brodin til Oslo. :) ahhh, det var så koselig! jeg og Aleksander har ikke hengt så mye sammen på fler mnd, så det var utrolig koselig.
I Oslo gikk vi bare rundt og tittet på klær, snakket om alt mulig rart og hadde mye lættis kan man trygt si. :) Aleksander er knall å henge med, det er umulig å ikke smile med kan i nærheten.. Rett og slett umulig. Klart jeg kan bli irritert på gutten, når vi diskuterer, men sinna.. nææh, umulig! :) og jeg er en jente som liker å klare meg selv, ikke være avhengi av noe eller noen, så kommer da lille Aleksander og ødelegger alt! ;p der stod jeg på gina tricot har funnet meg ett sinnsykt kult skjørt og en utrolig fin shorts ( bildet, siden alle andre legger ut bilder av resultater av sin shoppe dag, føler jeg at jeg henger litt etter, så here it comes! ) altså, jeg står i kassa på vei til å betale, så sier Aleksander " kan jeg se på de? " jeg gir han klærne, og guess what.. Jeg fikk ikke tilbake de nei.. ikke før de var betalt.. Så kunne vel egentlig ikke noe annet enn å gi han en god klem og si takk. :) så fant jeg ut at jeg måtte jo ha strømpebukser! så vi fant første H&M og der fant jeg ett par gråe, og jeg fikk betale de selv! Aleksander klarte ikke å lure meg der nei, han prøvde, men jeg er for smart! :) uansett, vi tuslet igjennom en del butikker i Oslo. Følte jeg var den som dro med Aleksander overalt, mens han dro meg inn ett par steder, men det er vel sånn jenter er. :) så møtte vi stebroren til Aleksander, 93-modell, men det så ikke sånn ut i det hele tatt! Han så ut som en på min alder liksom, koselig var han da :) Aleksander skulle bare levere han noe, så han ble ikke så lenge med oss da. Så gikk jeg og Aleksander tuslet videre og fant en Cubus butikk, der fant jeg så klart enda fler strømpebukser ( bildet ) men nå var det brun og hvite. Men fikk jeg lov å batale de selv? NEIDA! Det klarte han Aleksander å rappe ut av henda mine, lille sniken der. tihi :) så gikk vi å spiste på Hard Rock Cafè, god damn. Det var god mat assa! Ikke nok med at hovedretten var giga, det var jo desserten også. Så hu servitøren rådet oss til å dele den, og det var nok lurt! :) etter god mat tuslet vi tilbake til togstasjonen, klokken nærmet seg 7 og jeg var rimelig trøtt og sliten etter en lang, men utrolig super dag! :) vil takke Aleksander for en utrolig fin dag, og for klærne!

Mandy mini shorts og peaches short skirt fra gina tricot. Ett par gråe strømpebukser fra H&M. 3 stk Frecce tights fra Cubus.

mandag 2. februar 2009

fest med baya(s) bror


31 januar, oh maj gad!
For det første satt jeg og Bjørn Braaten, snakket sammen på msn og ventet på Loai en goood stund. Det gjorde egentlig ikke meg noe, forda da fikk jeg fikset meg ordentlig! :) men etterhvert kom Bjørn og noen av kompisene hans og hentet meg.. haha, værste utlending bilen. Det var baya! ( den er intern så skjønner godt hvis dere ikke skjønner den) men vi kom fram til festen hos John-Arild. haha, ikke altfor mange folk, men godt selskap var det :D var utrolig koselig.. Men det som var lættis var etter klokka hadde passert 2, da begynte Bjørn og slå til, skjønner du.. Etter en flaske med tyrker, var han i god formen. Det ordet vi fikk høre om og om og om igjen var " BAYA " Haha, aldri ledd så mye, og samtidig synes synd på en person.. Men i værtfall, Bjørn skulle bare på do en liten tur .. Men tiden gikk, og ingen Bjørn kom tilbake. John tittet inn på badet, og deeeer lå Bjørn på gulvet.. Heeelt passed out! kan innrømme han var litt cute der han lå.. helt hjelpesløs og fortapt. Så jeg tenkte at jeg måtte prøve å være en god bror, så gikk jeg inn til han å fikk han på beina.. Han sa han følte seg bra idèt vi gikk innover mot folka, men med en gang han satte seg ned , snubblet han nesten i beina sine da han prøvde å løpe inn på doen igjen.. take one guess what happend there? ;p så var det på tide og dra, så jeg tenkte jeg skulle gå inn på badet og hente Bjørn.. Men i dèt jeg åpnet døra stod Mads ( elrs ) med en svart sprit tusj i hånda, og ansiktet til Bjørn fult av svarte streker.. hahahahah! Så folkens, sånn går det når Bjørn Braaten drikker for mye øl og tyrker! hvis noen lurer på hvem Bjørn Braaten er, så er det han på bildet over teksten. :))

Sorry bror, jeg måtte bare! er glad i deg selvom :) <3

mandag 19. januar 2009

Maria Trandem sin 17års bursdag


Den fredagen var jeg først hos min kjære bror Ken Joakim. Vi hadde en liten small fest hos han, med ikke så altfor mange folk, men det var utrolig koselig. Jeg og Kristina tok av! x) ida, kristina og jeg vi muncha så klart mat. Som om jeg ikke gjør det nok til vanlig.. menmen, klokka nærmet seg 12 og da var det på tide å hoppe hjemover tenkte jeg. Men neida, da fikk jeg meld om at jeg måtte komme meg ned til Larsi.. Så jeg tenkte, hvorfor ikke. Jeg måtte jo ikke hjem enda.
I det jeg kom inn døra hos Larsi ble jeg overfalt av ganske mange kjentfolk. Jeg trodde ikke det kom til å være noen jeg kjente der, men se hvor feil man kan ta. :) til og med folk fra klassen var der. Det var kos! det skjedde ikke så altfor mye mens jeg var der, men skal si det var gøy. Danset med folk, og sang for full hals. :) på bildet ser du: Andreas, Remì, Stian og meg. Bak der er Maria og typen hennes. De ser ut som å passe utrolig bra sammen! :) men har vel sagt det tidligere, men den kvelden var overkos!

ukas sang: Rise Against - Savior.

torsdag 15. januar 2009

Wiihii!

Yes da! Ting går virkelig bra nå! :D jeg har det så utrolig bra! Karakterene mine stiger oppover, dansinga går som det suser, styrketreninga går glatt. Jeg ser allerede forandringer! :D
Og jeg har det bare rett og slett bra :D

tirsdag 13. januar 2009

hippity hopp.

Åjadda, Adele har begynte og danse igjen. Etter ett helt fri år, kan jeg ærlig si det var DEILIG og begynne.
- jeg har ett nyttårsforsett, kan ikke si det er for dette året meeen si hele livet mitt da. Jeg skal lære meg utallige danse stiler. Så dette året har jeg valgt: hiphop. Fyfaen, det var sinnsykt gøy.
Det rare er at jeg danset sammen med dansetreneren når jeg var yngere. Og så møtes vi, agian. Gjennom dansinga. Konge! Camilla er en genial jente, med ett knall humør.. ALLTID! Kan si det var en utfordring og ikke stå foran.. Jeg som er vandt til å være instuktør, måtte plutselig ta til meg korografi!! oh gosh, tok litt tid å få den inn, men det gikk. :) stolt av det! hehe. Så framover skal Adele tilbringe onsdags kveldene sine på Duende.

onsdag 7. januar 2009

Helvetes dagen.

Ikke missforstå overskriften, fordi dagen min har vært herlig! Men tanken var at jobb og skole er på'n igjen.
Det å stå opp kl kvart på 7 er noe jeg ikke har gledet meg til i helvete. Men så flink som jeg er, kom jeg meg opp på beina og selv i halvsøvne klarte jeg på ett overraskende vis å få på meg klæra ( rikitig vei også ) ikke værst, synes jeg selv. Så var det of and go ut av døra. Fyfaen, og kaldt det er om dagen, hadde jeg hatt baller hadde jeg frysi dem av tror jeg .. Men så kom endelig bussen, men som vanlig er den smekk full, men jeg fant meg plass med Kimma og Lena. ( nydelige kjærestepar de to der, må jeg bare få sagt ) men anyways, mossehallen here I come. Trening... Har ikke helt gledet meg til første trenings dag kan du si. Og kan ærlig si at jeg var ganske sliten etter den økta.. Veldig sliten! Så var det bare å klæsje på seg sminka og ture ned til skolen. Og guess what, første time: MATTE! Dagen blir ikke bedre.. Og for å si det sånn, skal jeg ta matte tentamen på nytt igjen. (a) men sååå kommer fordelen i dagen, vi skulle egentlig være på skolen til 3 og hatt naturfag, men Thore lot oss gå tidligere! Det var deilig det! Da var det bare å sette seg på første buss til Øreåsen, gå til Korpus treningssenter og komme seg på trening.. again. For å si det rett ut, var det deilig å trene igjen. Vekter er det beste jeg vet å trene. :) føler lissom jeg har fått noe ut av treninga.. Skal si jeg føler meg litt matcho etterpå(a) .. menmen, etter treninga tenkte jeg at jeg skulle slappe av, så jeg gikk ned i badstua og la meg der i en halvtimes tid. Kan tro det var deilig! Jeg hadde ikke veldig lyst til å gå ut derifra, men måtte komme meg i dusjen og kle på meg, jeg skulle faktisk jobbe. Men før jobb tok jeg en halvtimes sol, aaahh. I' loving it! Ikke bare er det deilig å slappe av, men jeg blir jo brun samtidig! Herlig.. Og kan si ett ord til som jeg synes er herlig; MAT! ohyeah. Mattid ble det tid til klokka ble halv 6 da var det jobben som nærmest ropte på meg. Jentene er så nydelige der de hopper rundt og danser. Det som holder meg gående. :) og så klart dansinga da. Kan ikke si at jobb dagen var ille, Tara var på jobb også så vi lekte med kidsa og bare satt og skravlet. Det er chill jobb det. Og den beste delen, det er 140,- timen. (a) alltid digg det. Da var det bare og skrive timelista og komme seg av gårde til Lars-Rune, eller som mange andre kjenner han Sjobbi. Vi skulle nemlig på kino, "max manus" den var ganske bra den assa. Filmen var ferdig ca kl 11, og da var det på tide og komme seg hjemover, sitter nå og tenker at jeg skal sove, siden jeg skal opp tidlig i morgen.. Men Adele har en treningsbag hu må pakke ut før hu kan legge seg :( nedtur. Men så er det straight to bed. Det er altså min første skole/jobb-dag. :)

tirsdag 6. januar 2009

Dagen før.

Akkurat nå sitter jeg i senga, ser på tv og venter på mat. Men tenker også på at i morgen 7/1\09 er det tilbake til normale vaner, og stressende hverdag.

Mandager: trening, skole, trening.
Tirsdag: skole, dansing.
Onsdag: trening, skole, trening, jobb.
Torsdag: skole, trening.
Fredag: trening, skole
Lørdag: jobb, trening
Søndag: jobb, trening

Rart at ferien er over.. nå ser jeg bare fram til sommeren, varmen og sommerkos..

fredag 2. januar 2009

The ring.

Når du ga meg den, viste jeg ikke hva jeg skulle si, jeg fikk tårer i øynene og kunne egentlig ikke slutte å smile. Jeg viste den betydde mye for deg, den var tross alt mammaen din sin! Hun hadde hatt den siden hun var 17 år sa du, og jeg kan ikke tro du ga den til meg. Hvorfor akkurat meg? Ringen er nydelig, og jeg lover å passe på den. Den skal sitte rundt fingeren min hele tiden, og jeg vil aldri miste den!
- Den personen vet hvem demselv er.

torsdag 1. januar 2009

Nyttårsforsett.

Adele har ett nyttårsforsett hun skal holde.
Så i 2009 blir det forandringer, folkens!