Ikke missforstå overskriften, fordi dagen min har vært herlig! Men tanken var at jobb og skole er på'n igjen.
Det å stå opp kl kvart på 7 er noe jeg ikke har gledet meg til i helvete. Men så flink som jeg er, kom jeg meg opp på beina og selv i halvsøvne klarte jeg på ett overraskende vis å få på meg klæra ( rikitig vei også ) ikke værst, synes jeg selv. Så var det of and go ut av døra. Fyfaen, og kaldt det er om dagen, hadde jeg hatt baller hadde jeg frysi dem av tror jeg .. Men så kom endelig bussen, men som vanlig er den smekk full, men jeg fant meg plass med Kimma og Lena. ( nydelige kjærestepar de to der, må jeg bare få sagt ) men anyways, mossehallen here I come. Trening... Har ikke helt gledet meg til første trenings dag kan du si. Og kan ærlig si at jeg var ganske sliten etter den økta.. Veldig sliten! Så var det bare å klæsje på seg sminka og ture ned til skolen. Og guess what, første time: MATTE! Dagen blir ikke bedre.. Og for å si det sånn, skal jeg ta matte tentamen på nytt igjen. (a) men sååå kommer fordelen i dagen, vi skulle egentlig være på skolen til 3 og hatt naturfag, men Thore lot oss gå tidligere! Det var deilig det! Da var det bare å sette seg på første buss til Øreåsen, gå til Korpus treningssenter og komme seg på trening.. again. For å si det rett ut, var det deilig å trene igjen. Vekter er det beste jeg vet å trene. :) føler lissom jeg har fått noe ut av treninga.. Skal si jeg føler meg litt matcho etterpå(a) .. menmen, etter treninga tenkte jeg at jeg skulle slappe av, så jeg gikk ned i badstua og la meg der i en halvtimes tid. Kan tro det var deilig! Jeg hadde ikke veldig lyst til å gå ut derifra, men måtte komme meg i dusjen og kle på meg, jeg skulle faktisk jobbe. Men før jobb tok jeg en halvtimes sol, aaahh. I' loving it! Ikke bare er det deilig å slappe av, men jeg blir jo brun samtidig! Herlig.. Og kan si ett ord til som jeg synes er herlig; MAT! ohyeah. Mattid ble det tid til klokka ble halv 6 da var det jobben som nærmest ropte på meg. Jentene er så nydelige der de hopper rundt og danser. Det som holder meg gående. :) og så klart dansinga da. Kan ikke si at jobb dagen var ille, Tara var på jobb også så vi lekte med kidsa og bare satt og skravlet. Det er chill jobb det. Og den beste delen, det er 140,- timen. (a) alltid digg det. Da var det bare og skrive timelista og komme seg av gårde til Lars-Rune, eller som mange andre kjenner han Sjobbi. Vi skulle nemlig på kino, "max manus" den var ganske bra den assa. Filmen var ferdig ca kl 11, og da var det på tide og komme seg hjemover, sitter nå og tenker at jeg skal sove, siden jeg skal opp tidlig i morgen.. Men Adele har en treningsbag hu må pakke ut før hu kan legge seg :( nedtur. Men så er det straight to bed. Det er altså min første skole/jobb-dag. :)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar