fredag 2. januar 2009

The ring.

Når du ga meg den, viste jeg ikke hva jeg skulle si, jeg fikk tårer i øynene og kunne egentlig ikke slutte å smile. Jeg viste den betydde mye for deg, den var tross alt mammaen din sin! Hun hadde hatt den siden hun var 17 år sa du, og jeg kan ikke tro du ga den til meg. Hvorfor akkurat meg? Ringen er nydelig, og jeg lover å passe på den. Den skal sitte rundt fingeren min hele tiden, og jeg vil aldri miste den!
- Den personen vet hvem demselv er.

Ingen kommentarer: