lørdag 29. november 2008
Rolig dag.
- Idag har dagen min vært ganske så grei :) våknet med ett smil, så jeg må ha drømt noen gode drømmer. Tok morran heelt med ro, fordi you know what, jeg hadde fri fra jobben! Første og eneste fridagen denna uka. Men back to the case. Det er ingenting som slår en varm lang dusj om morran, uten stress. Satte dataen på badet, slo på musikken og danset for meg selv i dusjen. :) it's just the way I like it. Så etter litt hopping og spretting, tok jeg turban rundt hodet og danset litt mer for meg selv mens jeg nappet øyenbryn, kura håret og annet stæsj jeg som regel pleier å gjøre etter en dusj. you know, girl stuff. :)
Men litt nedtur var det når jeg kom opp på rommet, klær overaaaalt. Jeg huska ikke helt at teppe på rommet var grått, for å si det sånn. Så jeg tenkte; shit heller, jeg rydder rommet. Så det var på med musikken igjen, og enda mer hopping og spretting mens rommet ble cleant. Det ble ikke heeelt prikkfritt, men man kan se gulvet. Det er jo da en framgang synes jeg :) klokka nærmet seg 6, så da var det ned på badet igjen, og tro det eller ei, musikken fra med meg fremdeles! Blir aldri lei, den er alltid med meg. :) føning, retting av hår. Sminka skulle selvsagt på. Ingen tvil. Men så var det of til Gullu. Jente kveld med film og godis. Det er overkos det. Men ble ikke heeelt jentekveld. Arlind ( bleikingen ) dukka opp. Så fra nå av, er han en av jentene :) anyway, det var utrolig kos hos Gullu, selv om Singstar greiene ble litt fucked. Menmen. Da klokka begynte å nærme seg kvelden for meg, var det to aper som kom å henta meg. De to der, er ikke helt stabile i hodet sitt, kan man trygt si. Men de er enkle å bli glad i da. Klarer ikke å være sur rundt dem. Uansett hvor sur jeg er på den apa, gjør han alltid så jeg smiler, og ikke klarer å være sur. Skikkelig irriterende! ;p men nu er det senga. Skal opp og jobbe kl 12 - 14 i morra, også skal det bli deilig med 30 min sol. Relax på slutten av uka er herlig! Planene for søndagen er usikkert, så skriver ikke noe om de. (a) nattinatt, peeps.
fredag 28. november 2008
Travel hverdag & gutta.
Og btw ; Steffen, Claus og Jon. Dere har fått meg til det utrolige. Jeg hører på musikken dere som regel pleier å presse meg til å høre på, men denna gangen er det frivillig! ;o a moment you'll never forget! Og dere gutta. Dere er noen herlige mennesker dere. Er det noen som kan få meg til å smile, er det dere. Alle timene vi har bruk i verkstedet til Steffen, vært mye latter der. Jeg er så utrolig takknemlig for at dere har vært der for meg. :)
Steffen; du er min bestevenn. Du har vært der for meg i ganske så lang tid nå. Har jeg noen problemer vet jeg at jeg kan snakke med deg om alt, og ingenting for den saks skyld. Og du er til å stole på 100% , og som vi fant ut, er vi inngifta familie. Det blir bare bedre og bedre. Foreldra dine er utrolig herlige, og jeg føler meg ganske så hjemme hos deg. Men det har du sikkert merka. ( mat vrak (a)) og sist men ikke minst; Kendra. Nydeligeste hunden som liker meg godt, men ikke Claus. Haha! Steffiboy, jeg er meg selv med deg, og er lykkelig og glad rundt deg. ( meste parten av tiden, som når du ikke disser meg. Eller viser meg " hold fred " boka -_- ) Verkstedet tar alltid av, er så kos med dere gutta der. Selv om jeg gjør svært lite, så er jeg god for noe :D dere får pauser OG gir dere en god latter. You know, når jeg og Jon først setter igang, som gammelt ektepar. Haha! Det er overkos. God morgen meld dine, og natta meld dine kommer som regel ganske treigt, men alltid koselig å få de. Til slutt. :D hehe. Vi har opplevd mye rart og morsomt sammen vi, beste og tro meg, mere skal det bli. Gleder meg til torsdag jeg (a). Men med enkle ord kan jeg si at du er min bestevenn, og at jeg er utrolig glad i deg, og takknemlig for alt. <3
onsdag 19. november 2008
19 November.
Nemlig Adele's bursdag :) heh. Jeg vil bare si tusen takk for alle gratulasjoner jeg fikk på dagen min! Det var en del kan du si. heh, men det er alltids koselig. Og til folk som skrev på facebook og nettby; jeg orker ikke å svare alle. (a) hehe.
Men endelig er jeg 16 år, endelig og faen meg på tide :-))
- Og en ting til. Spania var great! :-D
søndag 9. november 2008
9 November.
fredag 7. november 2008
Fredag 7.November.
mandag 3. november 2008
Stevie Hoang - Be with me.
Hey girl, what's up,
I heard you been going through some things huh?
Why don't you come to see me, we can talk it out.
Baby who'd you do that with, I ain't tryna hate but,
Girl you're much too good for him you should be with me.
I'll show you all the things girl,
You ain't never seen before, so baby just come along
It's obvious I got what you need.
Now I don't mean to come across as rude,
But I think me and you were meant to be together baby.
So give me the chance,
I can prove to you that I can be your man.
Girl I wanna be the one you kick it with every night,
I wanna be the one to love you and treat you right,
I wanna be 'cause he don't love you like he's supposedta, Girl you deserve better,
You should be with me, girl you should be with me.
Baby you don't have to front it's ok if you want it,
I promise I will be right there anytime that you need it.
So baby get ready to do things that you've never done,
Cause I ain't tryna hit and run I wanna be your only one.
Now I don't mean to come across as rude,
But I think me and you were meant to be together baby.
So give me the chance,
I can prove to you that I can be your man,
Girl I wanna be.
Girl I wanna be the one you kick it with every night,
I wanna be the one to love you and treat you right,
(treat you right)
I wanna be 'cause he don't love you like he's supposedta, (you)
Girl you deserve better,
You should be with me, girl you should be with me.
You've been waiting now for far too long,
To find a man who'll never do you wrong,
Girl I feel that I could be the one,
To open up your heart.
I wanna be,
Girl you should be with me, girl I got what you need.
Girl you should be with me, girl I got what you need.
Girl I wanna be the one you kick it with every night,
I wanna be the one to love you and treat you right,
I wanna be 'cause he don't love you like he's supposedta, Girl you deserve better,
You should be with me, girl you should be with me.
Girl I wanna be the one you kick it with every night,
(all the things that he won't do girl)
I wanna be the one to love you and treat you right,
(treat you right)
I wanna be 'cause he don't love you like he's supposedta, (girl you can do much better)
Girl you deserve better,
You should be with me, girl you should be with me.
Girl I wanna be the one you kick it with every night,
I wanna be the one to love you and treat you right...