søndag 9. november 2008
9 November.
Dagen er søndag. Når andre ligger hjemme og sover etter en fyllekule. Står jeg opp kl 11.00 og er på jobben kl 12.00. Idag var jobben ganske koselig. Hadde 7 fantastiske unger. Det er som regel de samme som kommer igjen, og det er så koselig. :) så kl 14.00 er jeg ferdig på jobb, så jeg gikk for å trene en times tid. En dag uten trening, gir ingen mening. :) det mener nå jeg. Tihi. Etter en hard økt med vekter, gikk jeg ned for å dusje. Men så akkurat da så jeg badstua, og det frista SKIKKELIG. Jeg så på klokka og sa til meg selv " jeg rekker det, det har jeg tid til. " så jeg la meg inn der en halv times tid. Og gud, det var digg. :) så hoppet jeg i dusjen og kledde på meg. Men tror du jeg er ferdig, nei. Jeg skulle nemlig ta sol. Må ha litt grunnfarge til Spania turen. 20 min var utrolig deilig å sove, og samtidig få litt farge på kroppen. *Drømmen* :) så var det straight hjem. Fikse seg, så kom gjestene mine. Voksen selskap er kos. Samle familien, spise kake og kose seg. Det synes jeg er små kos. Men gaver er jo også en fordel da. (a) Så etter familien gikk, måtte jeg sette igang med pakkinga til Spania. Har ikke kommet igang med det jeg da, før nå. :) så skal jeg bli ferdig må jeg holde på, på mandag også. Men det var mesteparten av min søndag. :)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
Hei, hvis det er noen trøst, så jobber jeg på søndager jeg og, fra 11 til 1900.. :)
http://www.jenpau.blogspot.com
Legg inn en kommentar