fredag 7. november 2008
Fredag 7.November.
Ringeklokka ringte og jeg tenkte inne i hodet mitt "damn, jeg vil sove lenger." Men jeg tok meg sammen og kom meg på beina. Siden jeg er blitt så flink å komme tidsnok på skolen, og jeg prøver å ta skolen mer seriøst. :) etter frokosten satte jeg meg i sofaen og tro det eller ei, sovnet jeg. Våknet av at mamma ropte " Adele, nå kjører jeg! " så da hadde jeg ikke noe annet valg enn å hoppe i trenings skoa og komme meg på trening. Merker det er tidlig å trene kl 07.45 , da burde man egentlig ligge i senga og sove. Men så sporty som jeg er, har jeg vel ikke noe valg. :) 1 dobbelt time med trening holdt for idag, med han Taekwondo mannen, er det hard trening. Han skal ikke la 1 min bli bortkasta, mest mulig ut av treninga lissom. Men det var noe som manglet. Nemlig FRIDA! Den bitchen reiste fra meg, til Danmark. :/ men hadde Anniken, så det var opptur da. Menneh, back to my day. Som alltid ble vi sluppet ut sist, og hadde det ganske så travelt for å dusje, så jeg skippa sminka og gikk rett til skolen og sminket meg der i steden. (a) så var det klart for timer. "Great" tenkte jeg. Detta skulle bli kjedelig. Men der tok jeg feil. Vi hadde en Naturfag time, der vi skrev ganske mye notater, også var det storefri. Storefri var ganske deilig, kan du tenke deg. Alt man tenker på da er MAT. Eller jeg gjør det egentlig hele tiden, for det meste, men da får jeg faktisk tid til å spise. :) så var klokka 11.50, og timen skulle igang igjen. Men så fikk vi en opptur again! Vi skulle se ferdig en film, så kunne vi gå hjem. Det var super deilig. Gikk hjem før kl 1, ganske greit det. Sammenlignet til at vi egentlig skulle ha vært på skolen til 3. :) og gikk jeg ned til byen, møtte min kjære mor og handlet farsdags gave til min kjære stefar. Mamma er ikke helt riktig i hodet, den kjærringa der er gal, stakkars. Men anyway, kl 4 tok jeg bussen opp til Martine. Der skulle jeg, Martine og Ida ha "One Three Hill" Maraton. Så kom Lill innom, også kom Michelle, og litt seinere kom Rune og Usman. Så man skjønner selv at det ikke var lett å se på film, når Michelle, Rune, Lill Og Usman skulle banke hverandre. Det endte med at plankene under senga til Martine datt ned. Herregud, for en kveld sier jeg bare. Mye latter kan man si. Men rundt kl 22.30 dro vi hjemover, Ida hadde dratt litt tidligere, men oss resten brukte ganske lang tid fra Martine og til veien kan man si. Michelle tar av med slossinga si. Hahah! De som var der, skjønner hva jeg snakker om. :-D men det var egentlig det meste om min dag. Herlig dag, bare slappet av, utrolig kos. :)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar