GRATULERER MED DAGEN, ARLIND! :)
- Idag har dagen min vært ganske så grei :) våknet med ett smil, så jeg må ha drømt noen gode drømmer. Tok morran heelt med ro, fordi you know what, jeg hadde fri fra jobben! Første og eneste fridagen denna uka. Men back to the case. Det er ingenting som slår en varm lang dusj om morran, uten stress. Satte dataen på badet, slo på musikken og danset for meg selv i dusjen. :) it's just the way I like it. Så etter litt hopping og spretting, tok jeg turban rundt hodet og danset litt mer for meg selv mens jeg nappet øyenbryn, kura håret og annet stæsj jeg som regel pleier å gjøre etter en dusj. you know, girl stuff. :)
Men litt nedtur var det når jeg kom opp på rommet, klær overaaaalt. Jeg huska ikke helt at teppe på rommet var grått, for å si det sånn. Så jeg tenkte; shit heller, jeg rydder rommet. Så det var på med musikken igjen, og enda mer hopping og spretting mens rommet ble cleant. Det ble ikke heeelt prikkfritt, men man kan se gulvet. Det er jo da en framgang synes jeg :) klokka nærmet seg 6, så da var det ned på badet igjen, og tro det eller ei, musikken fra med meg fremdeles! Blir aldri lei, den er alltid med meg. :) føning, retting av hår. Sminka skulle selvsagt på. Ingen tvil. Men så var det of til Gullu. Jente kveld med film og godis. Det er overkos det. Men ble ikke heeelt jentekveld. Arlind ( bleikingen ) dukka opp. Så fra nå av, er han en av jentene :) anyway, det var utrolig kos hos Gullu, selv om Singstar greiene ble litt fucked. Menmen. Da klokka begynte å nærme seg kvelden for meg, var det to aper som kom å henta meg. De to der, er ikke helt stabile i hodet sitt, kan man trygt si. Men de er enkle å bli glad i da. Klarer ikke å være sur rundt dem. Uansett hvor sur jeg er på den apa, gjør han alltid så jeg smiler, og ikke klarer å være sur. Skikkelig irriterende! ;p men nu er det senga. Skal opp og jobbe kl 12 - 14 i morra, også skal det bli deilig med 30 min sol. Relax på slutten av uka er herlig! Planene for søndagen er usikkert, så skriver ikke noe om de. (a) nattinatt, peeps.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar