mandag 19. januar 2009

Maria Trandem sin 17års bursdag


Den fredagen var jeg først hos min kjære bror Ken Joakim. Vi hadde en liten small fest hos han, med ikke så altfor mange folk, men det var utrolig koselig. Jeg og Kristina tok av! x) ida, kristina og jeg vi muncha så klart mat. Som om jeg ikke gjør det nok til vanlig.. menmen, klokka nærmet seg 12 og da var det på tide å hoppe hjemover tenkte jeg. Men neida, da fikk jeg meld om at jeg måtte komme meg ned til Larsi.. Så jeg tenkte, hvorfor ikke. Jeg måtte jo ikke hjem enda.
I det jeg kom inn døra hos Larsi ble jeg overfalt av ganske mange kjentfolk. Jeg trodde ikke det kom til å være noen jeg kjente der, men se hvor feil man kan ta. :) til og med folk fra klassen var der. Det var kos! det skjedde ikke så altfor mye mens jeg var der, men skal si det var gøy. Danset med folk, og sang for full hals. :) på bildet ser du: Andreas, Remì, Stian og meg. Bak der er Maria og typen hennes. De ser ut som å passe utrolig bra sammen! :) men har vel sagt det tidligere, men den kvelden var overkos!

ukas sang: Rise Against - Savior.

torsdag 15. januar 2009

Wiihii!

Yes da! Ting går virkelig bra nå! :D jeg har det så utrolig bra! Karakterene mine stiger oppover, dansinga går som det suser, styrketreninga går glatt. Jeg ser allerede forandringer! :D
Og jeg har det bare rett og slett bra :D

tirsdag 13. januar 2009

hippity hopp.

Åjadda, Adele har begynte og danse igjen. Etter ett helt fri år, kan jeg ærlig si det var DEILIG og begynne.
- jeg har ett nyttårsforsett, kan ikke si det er for dette året meeen si hele livet mitt da. Jeg skal lære meg utallige danse stiler. Så dette året har jeg valgt: hiphop. Fyfaen, det var sinnsykt gøy.
Det rare er at jeg danset sammen med dansetreneren når jeg var yngere. Og så møtes vi, agian. Gjennom dansinga. Konge! Camilla er en genial jente, med ett knall humør.. ALLTID! Kan si det var en utfordring og ikke stå foran.. Jeg som er vandt til å være instuktør, måtte plutselig ta til meg korografi!! oh gosh, tok litt tid å få den inn, men det gikk. :) stolt av det! hehe. Så framover skal Adele tilbringe onsdags kveldene sine på Duende.

onsdag 7. januar 2009

Helvetes dagen.

Ikke missforstå overskriften, fordi dagen min har vært herlig! Men tanken var at jobb og skole er på'n igjen.
Det å stå opp kl kvart på 7 er noe jeg ikke har gledet meg til i helvete. Men så flink som jeg er, kom jeg meg opp på beina og selv i halvsøvne klarte jeg på ett overraskende vis å få på meg klæra ( rikitig vei også ) ikke værst, synes jeg selv. Så var det of and go ut av døra. Fyfaen, og kaldt det er om dagen, hadde jeg hatt baller hadde jeg frysi dem av tror jeg .. Men så kom endelig bussen, men som vanlig er den smekk full, men jeg fant meg plass med Kimma og Lena. ( nydelige kjærestepar de to der, må jeg bare få sagt ) men anyways, mossehallen here I come. Trening... Har ikke helt gledet meg til første trenings dag kan du si. Og kan ærlig si at jeg var ganske sliten etter den økta.. Veldig sliten! Så var det bare å klæsje på seg sminka og ture ned til skolen. Og guess what, første time: MATTE! Dagen blir ikke bedre.. Og for å si det sånn, skal jeg ta matte tentamen på nytt igjen. (a) men sååå kommer fordelen i dagen, vi skulle egentlig være på skolen til 3 og hatt naturfag, men Thore lot oss gå tidligere! Det var deilig det! Da var det bare å sette seg på første buss til Øreåsen, gå til Korpus treningssenter og komme seg på trening.. again. For å si det rett ut, var det deilig å trene igjen. Vekter er det beste jeg vet å trene. :) føler lissom jeg har fått noe ut av treninga.. Skal si jeg føler meg litt matcho etterpå(a) .. menmen, etter treninga tenkte jeg at jeg skulle slappe av, så jeg gikk ned i badstua og la meg der i en halvtimes tid. Kan tro det var deilig! Jeg hadde ikke veldig lyst til å gå ut derifra, men måtte komme meg i dusjen og kle på meg, jeg skulle faktisk jobbe. Men før jobb tok jeg en halvtimes sol, aaahh. I' loving it! Ikke bare er det deilig å slappe av, men jeg blir jo brun samtidig! Herlig.. Og kan si ett ord til som jeg synes er herlig; MAT! ohyeah. Mattid ble det tid til klokka ble halv 6 da var det jobben som nærmest ropte på meg. Jentene er så nydelige der de hopper rundt og danser. Det som holder meg gående. :) og så klart dansinga da. Kan ikke si at jobb dagen var ille, Tara var på jobb også så vi lekte med kidsa og bare satt og skravlet. Det er chill jobb det. Og den beste delen, det er 140,- timen. (a) alltid digg det. Da var det bare og skrive timelista og komme seg av gårde til Lars-Rune, eller som mange andre kjenner han Sjobbi. Vi skulle nemlig på kino, "max manus" den var ganske bra den assa. Filmen var ferdig ca kl 11, og da var det på tide og komme seg hjemover, sitter nå og tenker at jeg skal sove, siden jeg skal opp tidlig i morgen.. Men Adele har en treningsbag hu må pakke ut før hu kan legge seg :( nedtur. Men så er det straight to bed. Det er altså min første skole/jobb-dag. :)

tirsdag 6. januar 2009

Dagen før.

Akkurat nå sitter jeg i senga, ser på tv og venter på mat. Men tenker også på at i morgen 7/1\09 er det tilbake til normale vaner, og stressende hverdag.

Mandager: trening, skole, trening.
Tirsdag: skole, dansing.
Onsdag: trening, skole, trening, jobb.
Torsdag: skole, trening.
Fredag: trening, skole
Lørdag: jobb, trening
Søndag: jobb, trening

Rart at ferien er over.. nå ser jeg bare fram til sommeren, varmen og sommerkos..

fredag 2. januar 2009

The ring.

Når du ga meg den, viste jeg ikke hva jeg skulle si, jeg fikk tårer i øynene og kunne egentlig ikke slutte å smile. Jeg viste den betydde mye for deg, den var tross alt mammaen din sin! Hun hadde hatt den siden hun var 17 år sa du, og jeg kan ikke tro du ga den til meg. Hvorfor akkurat meg? Ringen er nydelig, og jeg lover å passe på den. Den skal sitte rundt fingeren min hele tiden, og jeg vil aldri miste den!
- Den personen vet hvem demselv er.

torsdag 1. januar 2009

Nyttårsforsett.

Adele har ett nyttårsforsett hun skal holde.
Så i 2009 blir det forandringer, folkens!