fredag 26. desember 2008
Jula'08
Julaften var utrolig koselig. Var hos min kjære bror, med pappa og noen fler fra pappa sin side av familien. Siden min bror er kokk, betyr jo det at maten var sinnsyk god! :) utover kvelden ble det pakke åpning, skal si jeg fikk mye fint! Orker ikke å ramse opp alt men, smykke fra Steffenmin, øredobber fra Clausiboy, og mye undertøy osv kommer alltids godt med. Tusen takk til alle :) tihi. Da klokka begynte å nærme seg 10 eller 11, ringte kjære Sjobbi og lurte på om jeg ville komme en tur. Alt var ferdig hos brodern så hvorfor ikke. Jeg og Claus gikk da oppover mot han, og guess what! Adele hadde faktisk på seg kjole. Det har ikke skjedd på noen år kan man si. Mange som fikk litt sjokk men, Adele overrasker alltid. Heh, men hos Sjobbi var det kos! Mye latter er helt klart. Men følte meg litt alene som eneste jenta. Etter å ha blitt sølt øl over av Pål (haha) dro jeg nedover til Ludde, for å møte Stian og de. Da jeg kom opp i leiligheten til Ludde og Malin satt det nydeligeste kjæresteparet der; Lena & Kimma. De er rett og slett herlige sammen! Glad på dems vegne.
Det var en utrolig koselig kveld det, jeg og Lena vet hvorfor. (a) en julaften jeg aldri glemmer!
1 Juledag: Da var det utover til Farmor, og pån igjen på maten. Synes ikke jeg har gjordt noe annet enn å spise jeg. Men iallefall klokka var 1 når alle samlet seg. Dagen var vel helt grei den, å være med familie er alltid kos! Så ble klokka rundt 10 og jeg dro ut en tur, orket ikke å sitte inne mer. Det ble fooor kjedelig! ;p
2 Juledag: Pån igjen og utover til farmor. Denna gangen var det ikke noe familie middag shit, men måtte jo hjem igjen og hente tinga mine. Jeg gliser over hvor fantastisk god denna jula her vært. Idag er det usikkert om hva som skjer, men finner vel alltids på noe, som vanlig! :))
Som du kanskje skjønner forteller jeg ikke alt, pga jeg gidder ikke å legge ut hele livet mitt på blogg. :)
mandag 8. desember 2008
Hyttetur.
Må forresten ta med at sangen som gikk over and over again når min musikk kom på er: Britney Spears - Get Naked.
torsdag 4. desember 2008
5 - 7 Desember.
- Så hvis jeg ikke svarer på meld, nettby, facebook, eller ikke legger ut innlegg her, vet dere hvorfor. :) Jeg gleder meg som en unge til å dønke de jævla gutta. *Devilface* tæhæ.
lørdag 29. november 2008
Rolig dag.
- Idag har dagen min vært ganske så grei :) våknet med ett smil, så jeg må ha drømt noen gode drømmer. Tok morran heelt med ro, fordi you know what, jeg hadde fri fra jobben! Første og eneste fridagen denna uka. Men back to the case. Det er ingenting som slår en varm lang dusj om morran, uten stress. Satte dataen på badet, slo på musikken og danset for meg selv i dusjen. :) it's just the way I like it. Så etter litt hopping og spretting, tok jeg turban rundt hodet og danset litt mer for meg selv mens jeg nappet øyenbryn, kura håret og annet stæsj jeg som regel pleier å gjøre etter en dusj. you know, girl stuff. :)
Men litt nedtur var det når jeg kom opp på rommet, klær overaaaalt. Jeg huska ikke helt at teppe på rommet var grått, for å si det sånn. Så jeg tenkte; shit heller, jeg rydder rommet. Så det var på med musikken igjen, og enda mer hopping og spretting mens rommet ble cleant. Det ble ikke heeelt prikkfritt, men man kan se gulvet. Det er jo da en framgang synes jeg :) klokka nærmet seg 6, så da var det ned på badet igjen, og tro det eller ei, musikken fra med meg fremdeles! Blir aldri lei, den er alltid med meg. :) føning, retting av hår. Sminka skulle selvsagt på. Ingen tvil. Men så var det of til Gullu. Jente kveld med film og godis. Det er overkos det. Men ble ikke heeelt jentekveld. Arlind ( bleikingen ) dukka opp. Så fra nå av, er han en av jentene :) anyway, det var utrolig kos hos Gullu, selv om Singstar greiene ble litt fucked. Menmen. Da klokka begynte å nærme seg kvelden for meg, var det to aper som kom å henta meg. De to der, er ikke helt stabile i hodet sitt, kan man trygt si. Men de er enkle å bli glad i da. Klarer ikke å være sur rundt dem. Uansett hvor sur jeg er på den apa, gjør han alltid så jeg smiler, og ikke klarer å være sur. Skikkelig irriterende! ;p men nu er det senga. Skal opp og jobbe kl 12 - 14 i morra, også skal det bli deilig med 30 min sol. Relax på slutten av uka er herlig! Planene for søndagen er usikkert, så skriver ikke noe om de. (a) nattinatt, peeps.
fredag 28. november 2008
Travel hverdag & gutta.
Og btw ; Steffen, Claus og Jon. Dere har fått meg til det utrolige. Jeg hører på musikken dere som regel pleier å presse meg til å høre på, men denna gangen er det frivillig! ;o a moment you'll never forget! Og dere gutta. Dere er noen herlige mennesker dere. Er det noen som kan få meg til å smile, er det dere. Alle timene vi har bruk i verkstedet til Steffen, vært mye latter der. Jeg er så utrolig takknemlig for at dere har vært der for meg. :)
Steffen; du er min bestevenn. Du har vært der for meg i ganske så lang tid nå. Har jeg noen problemer vet jeg at jeg kan snakke med deg om alt, og ingenting for den saks skyld. Og du er til å stole på 100% , og som vi fant ut, er vi inngifta familie. Det blir bare bedre og bedre. Foreldra dine er utrolig herlige, og jeg føler meg ganske så hjemme hos deg. Men det har du sikkert merka. ( mat vrak (a)) og sist men ikke minst; Kendra. Nydeligeste hunden som liker meg godt, men ikke Claus. Haha! Steffiboy, jeg er meg selv med deg, og er lykkelig og glad rundt deg. ( meste parten av tiden, som når du ikke disser meg. Eller viser meg " hold fred " boka -_- ) Verkstedet tar alltid av, er så kos med dere gutta der. Selv om jeg gjør svært lite, så er jeg god for noe :D dere får pauser OG gir dere en god latter. You know, når jeg og Jon først setter igang, som gammelt ektepar. Haha! Det er overkos. God morgen meld dine, og natta meld dine kommer som regel ganske treigt, men alltid koselig å få de. Til slutt. :D hehe. Vi har opplevd mye rart og morsomt sammen vi, beste og tro meg, mere skal det bli. Gleder meg til torsdag jeg (a). Men med enkle ord kan jeg si at du er min bestevenn, og at jeg er utrolig glad i deg, og takknemlig for alt. <3
onsdag 19. november 2008
19 November.
Nemlig Adele's bursdag :) heh. Jeg vil bare si tusen takk for alle gratulasjoner jeg fikk på dagen min! Det var en del kan du si. heh, men det er alltids koselig. Og til folk som skrev på facebook og nettby; jeg orker ikke å svare alle. (a) hehe.
Men endelig er jeg 16 år, endelig og faen meg på tide :-))
- Og en ting til. Spania var great! :-D
søndag 9. november 2008
9 November.
fredag 7. november 2008
Fredag 7.November.
mandag 3. november 2008
Stevie Hoang - Be with me.
Hey girl, what's up,
I heard you been going through some things huh?
Why don't you come to see me, we can talk it out.
Baby who'd you do that with, I ain't tryna hate but,
Girl you're much too good for him you should be with me.
I'll show you all the things girl,
You ain't never seen before, so baby just come along
It's obvious I got what you need.
Now I don't mean to come across as rude,
But I think me and you were meant to be together baby.
So give me the chance,
I can prove to you that I can be your man.
Girl I wanna be the one you kick it with every night,
I wanna be the one to love you and treat you right,
I wanna be 'cause he don't love you like he's supposedta, Girl you deserve better,
You should be with me, girl you should be with me.
Baby you don't have to front it's ok if you want it,
I promise I will be right there anytime that you need it.
So baby get ready to do things that you've never done,
Cause I ain't tryna hit and run I wanna be your only one.
Now I don't mean to come across as rude,
But I think me and you were meant to be together baby.
So give me the chance,
I can prove to you that I can be your man,
Girl I wanna be.
Girl I wanna be the one you kick it with every night,
I wanna be the one to love you and treat you right,
(treat you right)
I wanna be 'cause he don't love you like he's supposedta, (you)
Girl you deserve better,
You should be with me, girl you should be with me.
You've been waiting now for far too long,
To find a man who'll never do you wrong,
Girl I feel that I could be the one,
To open up your heart.
I wanna be,
Girl you should be with me, girl I got what you need.
Girl you should be with me, girl I got what you need.
Girl I wanna be the one you kick it with every night,
I wanna be the one to love you and treat you right,
I wanna be 'cause he don't love you like he's supposedta, Girl you deserve better,
You should be with me, girl you should be with me.
Girl I wanna be the one you kick it with every night,
(all the things that he won't do girl)
I wanna be the one to love you and treat you right,
(treat you right)
I wanna be 'cause he don't love you like he's supposedta, (girl you can do much better)
Girl you deserve better,
You should be with me, girl you should be with me.
Girl I wanna be the one you kick it with every night,
I wanna be the one to love you and treat you right...
søndag 26. oktober 2008
24 - 26 Oktober.
Klokka var 07.45 og jeg var i mossehallen, det er for tidlig ass. Treninga på skolen begynte. Jeg skulle egentlig trene med Frida, men hurtighet? Hva faen skal jeg med det, så jeg sa " jeg stikker opp å fyller flaska jeg. " Men Adele kom aldri tilbake. ( Muhaha ) Jeg trena heller med de andre, 15 min utholdenhet, var slit. Men har jo en fordel, you know what I mean, Frida. ;D også var det styrke på mage og rygg. Jeg fikk skryt av treneren, at jeg hadde blitt sterkere i magen, og det liker vi. :D ( Spania står for tur. ) så var det noen kjedelige timer på skolen, som jeg ikke gidder helt å skrive om. Men de 10 min pausene med Frida, slår alt. Folka hører oss, for å si det sånn. :)
Så var skoledagen ferdig, og da var det jobb. Fra kl 4-6 , utrolig kjedelig, men litt cash tjener jeg jo da. Så det er ikke så ille, og sitte å se på film med ungene, er lett tjente penger. (a)
Så var det straight til Michelle. Jentekveld med meg, Ida og Michelle. Med film og godteri, det var kos! Bestejentene mine er elsk! :D
Lørdagen, 25 Okt;
Å stå opp på en lørdag, er vanskelig. Man vil bare ligge i senga og slappe av, og guess what. Det var akkurat det jeg gjorde. Tv, msn og musikk ble den morran. Klokka ble halv 4 , og jeg bare " FAEN, JEG MÅ FIKSE MEG! " så jeg løp ned på badet, eller egentlig ikke, jeg tok det mer med ro. (a) hadde musikken på fult og danset på badet mens jeg sminket meg. Mamma hadde lættis hver gang hu enten gikk forbi, eller hørte at jeg hadde take of i sangen. :D Så pulselig hører jeg mamma; skal du drikke idag? Adele; ja? Mamma; Har du drikke da? Adele; nei. Mamma; da drar jeg ned i butikken og kjører til deg, snakkes snart. ( Adele fikk sjokk, og tenkte det hadde klikka for mamma. Men sa det ikke høyt, jeg fikk drikke jo :D ) Jeg stod på badet fra halv 4 til halv 6 og var veldig nøye med sminka, også fikk jeg tlf fra Frida. " Når står jeg ved ett gult hus med grønne kanter, er det riktig? " Jeg fikk lættis, jeg bor jo ikke der lenger, så hører jeg frida roper til faren sin, " HU BOR IKKE HER LENGER, PAPPA! " Men de fant fram til slutt. Frida og jeg gikk straight inn på badet, tror du jeg var ferdig ? Må du tro omigjen. Vi stod stuck der en time til vi. Og så klart, vi er 2 jenter, så det ble noen bilder den dagen, og en deeel latter fra det lille badet mitt. Så ble klokka halv 7 og vi dro for å hente Michelle. Larkollen next. Jonas sin fest var ganske så kos. Alle var skikkelig hyggelige, og smilte. Danset gjorde jeg også! ;o Frida og Adele tok litt av på den festen, mer sier jeg ikke. (a) Frida vet hva jeg mener, og det holder. Ble mange do turer på oss da, Fridapus! :D men må virkelig si at det var en vellykket fest. :) men så kom faren til Michelle og hentet oss i sånn kvart over 12 tiden, og da skulle jeg og Frida hjem og munche godteri. ( Som vi hadde snakket om ca hele kvelden. ) vi kom hjem la oss i senga, spiste opp ca 2 / 3 boller med godis. Så plutselig slokna begge to. Tror vi var heftig slitene.
Søndagen, 26 Okt;
Klokka var halv 8 og jeg tittet bort på frida. Så kom det fra Frida " Halla. " ( som sagt, Frida og jeg, har det alltid jævelig fett sammen. ) men ikke tro vi er ferdig med å munche godteri, vi har 1,5 boller igjen! Så barnetv og godteri er morran vår. Kl 12 skal Adele på jobb til 2. Utrolig kjedelig, men skal nok slite meg igjennom det! Siden jeg er ganske så tøff. :) Mer vet jeg ikke om hva som skjer på søndagen, siden klokka er 09.10. Så noen, make my day, etter kl 2 (a) ..
onsdag 22. oktober 2008
Korpus treningssenter.
Det går vel ikke en dag der oppe, man ikke får skikkelig latterkrampe. I tillegg til at jeg tjener penger, tjener jeg penger på noe jeg elsker. Dans og barn! Kunne nesten ikke blitt mer knall. Etter jobb er det som regel trening, gratis trening er digg. Man må jo holde seg i form, iallefall når man spiser like mye som meg. Sitat fra Steffen " Hu spiser som en hest. " og der har du meg, lissom. :)
- Danse timene mine går utrolig flott nå. Har supre små barn som hopper og spretter rundt, det er nydelig! Og nå har de kommet igang med hiphop, og klarer hele koregrafien. Er utrolig stolt! Det må jeg virkelig si at jeg er.
- Ellers trives jeg veldig godt på jobben. Miljøet er topp!
det var litt om jobben min. :)
torsdag 9. oktober 2008
Venner er en stor støtte.
Dere vet selv hvem dere er. :) <3
onsdag 8. oktober 2008
Helt vanlig dag.
Jeg kom fram på skole 07.45 da var det trening på gang. Orket ikke så ille mye, men morro er det allikevell, men fikk med meg det viktigeste. Tøyinga. :) i love it. Treninga var over, så jeg, Linn, Anja og noen fler gikk tilbake til skolen. ( Før jeg fortsetter vil jeg bare si at; Linn, Anja, Anniken, Frida og Trine er noen gull jenter, jeg er blitt utrolig glad i. De er jenter på øverste hylle. Skoledagen er ikke den samme uten dere.)
Også var det skole, sinnsykt digg at matte læreren måtte dra, så vi hadde 1 dobbel time der vi for det meste kunne gjøre det vi selv ville. Så jeg og Frida stakk på Amfi og kjøpe en ny bukse til meg. Digga den. :) så var det siste time, naturfag. Jeg skjønner ikke en dritt av alle formlene, og kjemikalie dritten, men later som jeg skjønner det. :) Så var det tid for å komme seg på jobben, så gikk ned til byen, og tok bussen. Og der så jeg Naila fra Øreåsen. Nydelig jente med knall personlighet og utseende. Så når jeg kom på jobben var klokken rundt 4. Snakket litt med Tara, som også er en utrolig jente forresten. Har ledd mye med den jenta siden vi startet å jobbe sammen. Vasking kan være kjedelig, men sammen med hu, er det ikke så ille som folk skal ha det til! :) Danse timene mine gikk supert, jentene er blitt så utrolig flinke på kort tid, er veldig stolt. Klokken ble 19.30 og da var jeg ferdig på jobb. Gjett om jeg var sliten. Mamma og Arild kom og hentet meg på jobben, og når vi kom hjem var det himelsk å legge seg ned i senga. Så det var egentlig mesteparten av min dag, hvis du lurte. :)
tirsdag 7. oktober 2008
Home day.
onsdag 1. oktober 2008
Høstferie?
Den ene dagen jeg faktisk har fri fra jobb, så skal jeg være med mamma på IKEA. Gleder meg litt til det, skal pusse opp rommet! :) så det blir nice.