tirsdag 7. oktober 2008

Home day.

Noen dager trenger man bare å sitte hjemme, se film og trøstespise. Idag er det den dagen for meg. Var på skolen noen timer, men orket ikke det så stort lenge. Skal jobbe og trene seinere ikveld. Mulig det får meg på andre og bedre tanker. ( I hope so )

Ingen kommentarer: