Jobben, jess. Ett sted jeg tilbringer altfor mye av min tid. Merker det godt at jeg er dritt lei de veggene etter en uke med 5 dagers jobbing, men med gode kollegaer, som jeg har, går tiden så det suser!
Det går vel ikke en dag der oppe, man ikke får skikkelig latterkrampe. I tillegg til at jeg tjener penger, tjener jeg penger på noe jeg elsker. Dans og barn! Kunne nesten ikke blitt mer knall. Etter jobb er det som regel trening, gratis trening er digg. Man må jo holde seg i form, iallefall når man spiser like mye som meg. Sitat fra Steffen " Hu spiser som en hest. " og der har du meg, lissom. :)
- Danse timene mine går utrolig flott nå. Har supre små barn som hopper og spretter rundt, det er nydelig! Og nå har de kommet igang med hiphop, og klarer hele koregrafien. Er utrolig stolt! Det må jeg virkelig si at jeg er.
- Ellers trives jeg veldig godt på jobben. Miljøet er topp!
det var litt om jobben min. :)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar