Ett ord for denna jula ; fantastisk!
Julaften var utrolig koselig. Var hos min kjære bror, med pappa og noen fler fra pappa sin side av familien. Siden min bror er kokk, betyr jo det at maten var sinnsyk god! :) utover kvelden ble det pakke åpning, skal si jeg fikk mye fint! Orker ikke å ramse opp alt men, smykke fra Steffenmin, øredobber fra Clausiboy, og mye undertøy osv kommer alltids godt med. Tusen takk til alle :) tihi. Da klokka begynte å nærme seg 10 eller 11, ringte kjære Sjobbi og lurte på om jeg ville komme en tur. Alt var ferdig hos brodern så hvorfor ikke. Jeg og Claus gikk da oppover mot han, og guess what! Adele hadde faktisk på seg kjole. Det har ikke skjedd på noen år kan man si. Mange som fikk litt sjokk men, Adele overrasker alltid. Heh, men hos Sjobbi var det kos! Mye latter er helt klart. Men følte meg litt alene som eneste jenta. Etter å ha blitt sølt øl over av Pål (haha) dro jeg nedover til Ludde, for å møte Stian og de. Da jeg kom opp i leiligheten til Ludde og Malin satt det nydeligeste kjæresteparet der; Lena & Kimma. De er rett og slett herlige sammen! Glad på dems vegne.
Det var en utrolig koselig kveld det, jeg og Lena vet hvorfor. (a) en julaften jeg aldri glemmer!
1 Juledag: Da var det utover til Farmor, og pån igjen på maten. Synes ikke jeg har gjordt noe annet enn å spise jeg. Men iallefall klokka var 1 når alle samlet seg. Dagen var vel helt grei den, å være med familie er alltid kos! Så ble klokka rundt 10 og jeg dro ut en tur, orket ikke å sitte inne mer. Det ble fooor kjedelig! ;p
2 Juledag: Pån igjen og utover til farmor. Denna gangen var det ikke noe familie middag shit, men måtte jo hjem igjen og hente tinga mine. Jeg gliser over hvor fantastisk god denna jula her vært. Idag er det usikkert om hva som skjer, men finner vel alltids på noe, som vanlig! :))
Som du kanskje skjønner forteller jeg ikke alt, pga jeg gidder ikke å legge ut hele livet mitt på blogg. :)
fredag 26. desember 2008
mandag 8. desember 2008
Hyttetur.
Jeg, Steffen og Jon, på hytte sammen, var knall. Det var utrolig fett. De to gutta der, er noe helt for seg selv. Assa, så klart noen små gnissninger ble det, men faen å mye gøy vi hadde det. Jeg sier bare en ting " lørdagen" .. Jeg ler av tanken enda, jeg hadde det sinnsykt fett! :) jeg er sååå glad jeg ble med. Følte meg litt mamma, men gutter; hva faen skulle dere gjordt uten meg? ;p hehe. En ting man ikke kan gjøre med de gutta, er å prøve å sove i bilen mens de hører på musikk. Trooo meg, det er umulig. Og jaa, jeg innrømmer det, jeg har begynt å like musikken, men ikke når jeg prøver å sove. (a) jeg gidder ikke å skrive opp alt vi gjorde der oppe men kan ærlig si at det var utrolig kos! Gutter; dere er herlige begge to! jeg er såå glad i dere. :) <3
Må forresten ta med at sangen som gikk over and over again når min musikk kom på er: Britney Spears - Get Naked.
Må forresten ta med at sangen som gikk over and over again når min musikk kom på er: Britney Spears - Get Naked.
torsdag 4. desember 2008
5 - 7 Desember.
Ingenting slår en ordentlig hyttetur i desember. Åååh, som jeg gleder meg! Det skal bli uber kos. Det blir meg, Steffen og Jon, på hytta til faren til Jon, litt unna Arendal.
- Så hvis jeg ikke svarer på meld, nettby, facebook, eller ikke legger ut innlegg her, vet dere hvorfor. :) Jeg gleder meg som en unge til å dønke de jævla gutta. *Devilface* tæhæ.
- Så hvis jeg ikke svarer på meld, nettby, facebook, eller ikke legger ut innlegg her, vet dere hvorfor. :) Jeg gleder meg som en unge til å dønke de jævla gutta. *Devilface* tæhæ.
Abonner på:
Innlegg (Atom)