mandag 8. desember 2008

Hyttetur.

Jeg, Steffen og Jon, på hytte sammen, var knall. Det var utrolig fett. De to gutta der, er noe helt for seg selv. Assa, så klart noen små gnissninger ble det, men faen å mye gøy vi hadde det. Jeg sier bare en ting " lørdagen" .. Jeg ler av tanken enda, jeg hadde det sinnsykt fett! :) jeg er sååå glad jeg ble med. Følte meg litt mamma, men gutter; hva faen skulle dere gjordt uten meg? ;p hehe. En ting man ikke kan gjøre med de gutta, er å prøve å sove i bilen mens de hører på musikk. Trooo meg, det er umulig. Og jaa, jeg innrømmer det, jeg har begynt å like musikken, men ikke når jeg prøver å sove. (a) jeg gidder ikke å skrive opp alt vi gjorde der oppe men kan ærlig si at det var utrolig kos! Gutter; dere er herlige begge to! jeg er såå glad i dere. :) <3

Må forresten ta med at sangen som gikk over and over again når min musikk kom på er: Britney Spears - Get Naked.

Ingen kommentarer: