Ett ord for denna jula ; fantastisk!
Julaften var utrolig koselig. Var hos min kjære bror, med pappa og noen fler fra pappa sin side av familien. Siden min bror er kokk, betyr jo det at maten var sinnsyk god! :) utover kvelden ble det pakke åpning, skal si jeg fikk mye fint! Orker ikke å ramse opp alt men, smykke fra Steffenmin, øredobber fra Clausiboy, og mye undertøy osv kommer alltids godt med. Tusen takk til alle :) tihi. Da klokka begynte å nærme seg 10 eller 11, ringte kjære Sjobbi og lurte på om jeg ville komme en tur. Alt var ferdig hos brodern så hvorfor ikke. Jeg og Claus gikk da oppover mot han, og guess what! Adele hadde faktisk på seg kjole. Det har ikke skjedd på noen år kan man si. Mange som fikk litt sjokk men, Adele overrasker alltid. Heh, men hos Sjobbi var det kos! Mye latter er helt klart. Men følte meg litt alene som eneste jenta. Etter å ha blitt sølt øl over av Pål (haha) dro jeg nedover til Ludde, for å møte Stian og de. Da jeg kom opp i leiligheten til Ludde og Malin satt det nydeligeste kjæresteparet der; Lena & Kimma. De er rett og slett herlige sammen! Glad på dems vegne.
Det var en utrolig koselig kveld det, jeg og Lena vet hvorfor. (a) en julaften jeg aldri glemmer!
1 Juledag: Da var det utover til Farmor, og pån igjen på maten. Synes ikke jeg har gjordt noe annet enn å spise jeg. Men iallefall klokka var 1 når alle samlet seg. Dagen var vel helt grei den, å være med familie er alltid kos! Så ble klokka rundt 10 og jeg dro ut en tur, orket ikke å sitte inne mer. Det ble fooor kjedelig! ;p
2 Juledag: Pån igjen og utover til farmor. Denna gangen var det ikke noe familie middag shit, men måtte jo hjem igjen og hente tinga mine. Jeg gliser over hvor fantastisk god denna jula her vært. Idag er det usikkert om hva som skjer, men finner vel alltids på noe, som vanlig! :))
Som du kanskje skjønner forteller jeg ikke alt, pga jeg gidder ikke å legge ut hele livet mitt på blogg. :)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar