Ingenting slår en ordentlig hyttetur i desember. Åååh, som jeg gleder meg! Det skal bli uber kos. Det blir meg, Steffen og Jon, på hytta til faren til Jon, litt unna Arendal.
- Så hvis jeg ikke svarer på meld, nettby, facebook, eller ikke legger ut innlegg her, vet dere hvorfor. :) Jeg gleder meg som en unge til å dønke de jævla gutta. *Devilface* tæhæ.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar