fredag 20. mars 2009

byttet blogg!

www.adeleaasgaard.blogg.no

torsdag 19. mars 2009


Jeg og kjæresten har snart vært sammen i 3 uker, og da er det kanskje på tide å legge ut ett bilde av han da. Vi er ikke veldig sånn "ta bilde av oss"-opplegg. Men her er ett bilde av han i allefall.
Også vil jeg bare si noe om kjæresten min:
- Han er fantastisk, vakker og omtenksom. Alt jeg kan ønske meg, har jeg fått i min kjære. At jeg har vært så heldig er ufattelig å forstå. Men i blandt må man ha flaks også (a)..
Me and my boyfriend -Mariah Carey feat Usher, sangen som minner meg om min elskede.
Jeg er såååå glad i deg, gutten min. <3

i did it again...

jeg er ikke den type jente som bruker Converse sko, men siden jeg allerede hadde 13 andre typer sko, så må jeg jo ha en siste type. Så dermed fikk jeg med Clausiboy og steffenmin til å kjøpe ett par Converse. I LOVE THEM! det er så utrolig kule! Jeg angrer ikke på kjøpet kan du si! :)
- På skolen idag, tok jeg og Stine oss en tur på butikken og endte opp med å kjøpe godteri. Ikke helt bra, fikk litt dårlig samvittighet for det, men vet gikk fort over (a) .. dette er min eneste dag uten trening og bare MIN DAG! der jeg kan slappe av og gjøre hva jeg vil, når jeg vil :) Tidligere på dagen i dag fikk jeg meld av sjefen om at jeg muligens måtte jobbe lørdags natta denne helga også. Siden jeg trenger penger og elsker å jobbe der så hadde jeg ikke noe i mot det :)
- Resten av dagen i dag blir bare å slappe av og gjøre leksene i mitt tempo. Ikke det at det går så veldig fort, men jeg blir ferdig. Også har jeg geografi prøve i morgen som må leses til, jeg kommer ikke til å klare den i helvete. Jeg har ikke en smule sjangs :/
Så tenkte jeg at jeg skulle ta en laaang dusj, ta ansiktsmaske, og bruke god tid på meg selv. Jaddajadda mamma, jeg skal rydde trappa også. Trappa er nemlig ett oppholdssted for treningsbag og klær (a)
- Men nå er det "kongen av queens" på tv som må bli sett :))

tirsdag 17. mars 2009

min forkjærlighet


SKOOOO! Jeg elsker de, og de kan man se på haugen jeg har hjemme. Har telt over og har kommet fram til 14 par sko, og tro meg.. Haugen vokser! Hva skal jeg egentlig med de? spørr mamma, og da sier jeg at forskjellige sko, til forskjellige situasjoner og anledninger. Så det eneste jeg mangler nå er Converse. Jeg har allerede sett på ett par, men venter nå bare på lønning og da blir det andre saker skal jeg si deg. Jeg trenger deee! (a)
<-- De siste skoene jeg kjøpte meg. Pumps med sløyfe på, fra Bianco sko. You just gotta love them.

Adele og Fridas minner.

Her skal jeg og Frida skrive inn alle minnene våres, og det betyr at dette innlegget kommer til å bli oppdatert til tider :))

- "Bras niasnijo."
- " Neeeeeeeeii"
- "pappa, hu bor ikke her lenger"
- 5 timer på badet før en fest.
- Bilder med åpen munn og peace fingre.
- Thore: "Adele og Frida, dere sitter i hver deres ende av klasse rommet, og alikevel klarer dere å snakke sammen"
- Brownies baking, med ansiktsmaske.
- Alle shopping turene våres uten å kjøpe noe, men i blandt tar vi av og kjøper noe ;o
- Våkner etter en dag på fylla, og Frida snur seg og ser på meg og sier "halla"
- Adele tok over vennen til Frida, Thomas. Og litt Erik (a) 
- Spansk timene som vi ikke får lov å sitte sammen lenger.. skjønner virkelig ikke hvorfor.
- Fredag = Kakedagen vår <3
- Å dele mat med hverandre, er tingen.
- "oh maj gaaaaaaaaad"  ( Peanut av Jeff dunham )


Som man skjønner, har jeg og Frida en del minner, men tro meg. Det kommer mer! :)

torsdag 12. mars 2009

heeeeeelga

nå er det da torsdag, og som alle vet er det dagen før fredagen. Og fredag betyr helg! for meg er det noen jævelig bra helligdager. Men tror du Adele har fri? nei, klart ikke. Adele har nemlig fått seg jobb på Komma/microen. Så Adele jobber på nattan i helgene. :)
Men klager jeg, nei. Det gjør jeg ikke. Fordi jeg trives virkelig godt. Det er så gøy å se hvordan fulle mennesker oppfører seg, og spesiellt når du ser de som var på byen, seinere i helt edru versjon. Og det å snakke med folka, ikke minst. Det er knall gøy. men å jobbe fra 11 på kvelden til rundt 4 på nattan er ingen problem for meg. Bare jeg har noe å gjøre, som jeg så klart har på jobben. Jeg bare gleder meg til fredag og lørdag, så jeg får jobbet litt. Fredagen jobber jeg bare på komma, men lørdagen jobber jeg først på korpus også på komma seinere på kvelden. Søndagen er litt mer rolig, da jobber jeg bare på korpus på morran. Det blir jo penger av det å, og det trenger man! spesiellt jeg og det shopping humøret mitt (a).. Jeg må bare si at idag, har jeg shoppet meg blakk. Jeg hadde ikke så mye penger når jeg startet, men endte opp med 3 bukser.. Som jeg virkelig trengte siden jeg ikke passer inn i buksene mine lenger pga treninga. Det er maaaad urettferdig. Siden de jeg ikke kommer inn i, er mine favoritter. Så de går nok i arv da men. Og må bare si takk til Steffen som alltid er med meg å shoppe (a) og er utrolig takknemlig for det!
- Men kjenner jeg meg selv rett så ender jeg opp med å sove hos kjæresten min hele helga. Jeg elsker å våkne opp i armene til min kjære. Vi har det til og med bra sammen når vi sover, og det ekke værst assa! :))

tirsdag 10. mars 2009

Christer Skjellhaug Bertheussen.

Vi ble kjent for 3 år siden ca. Han har vært der for meg når jeg trengte å prate og stilte opp når jeg trengte det. For å si det sånn har det skjedd mye mellom meg og Christer igjennom årene, men utrolig glad det endte slik.
Hittil har vi bare vært sammen litt over 2 uker, men en gutt som har passet bedre på meg, har jeg aldri vært borti. Han er en drømme kjæreste. Christer er ikke den gutten som sender meld 24/7, og kan si det sånn er veldig deilig. Fordi det betyr at gutten stoler på meg, og jeg stoler på han også. jeg føler ting er så bra mellom oss, man trenger ikke å være sammen hele tiden for å vite at vi er glad i hverandre. Men som regel sover jeg hos han hele helgen. Det er så koselig å våkne opp ved siden av sin kjære. Selv hvor dårlig man ser ut på håret eller har man glemt å fjerne sminka dagen før, betyr ikke det noe.
Men uansett, Christer som alle andre gutter kan få meg irritert, men finn en gutt som får meg til å smile fortere'a.. Da er du god! Nydelig tvers igjennom. Vi passer så utrolig bra sammen også, og det er herlig å føle at man endelig har funnet seg en ordentlig gutt! :) familien til Christer er jo herlige da.. Faren hans er knall kul, det er ikke ord en gang. Og siden jeg er "bestevenn" med lille broren til Christer, kan jeg ikke si noe annet at han er en god gutt delux! :) Moren bor i Nordland så litt vanskelig å få møtt hu, men vi skal oppover i sommer ferien tenker jeg og da får jeg møtt hu også :)
også skal min bror gifte seg om litt under 2 mnd tid, så da skal jeg se kjæresten min i dress, gleder meg!
Det er så mye jeg gleder meg til med kjæresten min, han gjør bare alt så mye bedre. Og det er ikke bare noe jeg sier. Jeg er så glad for tiden, og jeg har det virkelig bra med gullet mitt!

Christer min, jeg er sååå glad i deg. <3