torsdag 12. mars 2009

heeeeeelga

nå er det da torsdag, og som alle vet er det dagen før fredagen. Og fredag betyr helg! for meg er det noen jævelig bra helligdager. Men tror du Adele har fri? nei, klart ikke. Adele har nemlig fått seg jobb på Komma/microen. Så Adele jobber på nattan i helgene. :)
Men klager jeg, nei. Det gjør jeg ikke. Fordi jeg trives virkelig godt. Det er så gøy å se hvordan fulle mennesker oppfører seg, og spesiellt når du ser de som var på byen, seinere i helt edru versjon. Og det å snakke med folka, ikke minst. Det er knall gøy. men å jobbe fra 11 på kvelden til rundt 4 på nattan er ingen problem for meg. Bare jeg har noe å gjøre, som jeg så klart har på jobben. Jeg bare gleder meg til fredag og lørdag, så jeg får jobbet litt. Fredagen jobber jeg bare på komma, men lørdagen jobber jeg først på korpus også på komma seinere på kvelden. Søndagen er litt mer rolig, da jobber jeg bare på korpus på morran. Det blir jo penger av det å, og det trenger man! spesiellt jeg og det shopping humøret mitt (a).. Jeg må bare si at idag, har jeg shoppet meg blakk. Jeg hadde ikke så mye penger når jeg startet, men endte opp med 3 bukser.. Som jeg virkelig trengte siden jeg ikke passer inn i buksene mine lenger pga treninga. Det er maaaad urettferdig. Siden de jeg ikke kommer inn i, er mine favoritter. Så de går nok i arv da men. Og må bare si takk til Steffen som alltid er med meg å shoppe (a) og er utrolig takknemlig for det!
- Men kjenner jeg meg selv rett så ender jeg opp med å sove hos kjæresten min hele helga. Jeg elsker å våkne opp i armene til min kjære. Vi har det til og med bra sammen når vi sover, og det ekke værst assa! :))

Ingen kommentarer: