jeg er ikke den type jente som bruker Converse sko, men siden jeg allerede hadde 13 andre typer sko, så må jeg jo ha en siste type. Så dermed fikk jeg med Clausiboy og steffenmin til å kjøpe ett par Converse. I LOVE THEM! det er så utrolig kule! Jeg angrer ikke på kjøpet kan du si! :)
- På skolen idag, tok jeg og Stine oss en tur på butikken og endte opp med å kjøpe godteri. Ikke helt bra, fikk litt dårlig samvittighet for det, men vet gikk fort over (a) .. dette er min eneste dag uten trening og bare MIN DAG! der jeg kan slappe av og gjøre hva jeg vil, når jeg vil :) Tidligere på dagen i dag fikk jeg meld av sjefen om at jeg muligens måtte jobbe lørdags natta denne helga også. Siden jeg trenger penger og elsker å jobbe der så hadde jeg ikke noe i mot det :)
- Resten av dagen i dag blir bare å slappe av og gjøre leksene i mitt tempo. Ikke det at det går så veldig fort, men jeg blir ferdig. Også har jeg geografi prøve i morgen som må leses til, jeg kommer ikke til å klare den i helvete. Jeg har ikke en smule sjangs :/
Så tenkte jeg at jeg skulle ta en laaang dusj, ta ansiktsmaske, og bruke god tid på meg selv. Jaddajadda mamma, jeg skal rydde trappa også. Trappa er nemlig ett oppholdssted for treningsbag og klær (a)
- Men nå er det "kongen av queens" på tv som må bli sett :))
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
Hei, Adele; du skriver at sjefen din sa du MÅTTE jobbe lørdags natt? Hva er tidspunktet for dette? :)
Hilsen nysgjerrig 17åring!
Legg inn en kommentar