tirsdag 10. mars 2009

Christer Skjellhaug Bertheussen.

Vi ble kjent for 3 år siden ca. Han har vært der for meg når jeg trengte å prate og stilte opp når jeg trengte det. For å si det sånn har det skjedd mye mellom meg og Christer igjennom årene, men utrolig glad det endte slik.
Hittil har vi bare vært sammen litt over 2 uker, men en gutt som har passet bedre på meg, har jeg aldri vært borti. Han er en drømme kjæreste. Christer er ikke den gutten som sender meld 24/7, og kan si det sånn er veldig deilig. Fordi det betyr at gutten stoler på meg, og jeg stoler på han også. jeg føler ting er så bra mellom oss, man trenger ikke å være sammen hele tiden for å vite at vi er glad i hverandre. Men som regel sover jeg hos han hele helgen. Det er så koselig å våkne opp ved siden av sin kjære. Selv hvor dårlig man ser ut på håret eller har man glemt å fjerne sminka dagen før, betyr ikke det noe.
Men uansett, Christer som alle andre gutter kan få meg irritert, men finn en gutt som får meg til å smile fortere'a.. Da er du god! Nydelig tvers igjennom. Vi passer så utrolig bra sammen også, og det er herlig å føle at man endelig har funnet seg en ordentlig gutt! :) familien til Christer er jo herlige da.. Faren hans er knall kul, det er ikke ord en gang. Og siden jeg er "bestevenn" med lille broren til Christer, kan jeg ikke si noe annet at han er en god gutt delux! :) Moren bor i Nordland så litt vanskelig å få møtt hu, men vi skal oppover i sommer ferien tenker jeg og da får jeg møtt hu også :)
også skal min bror gifte seg om litt under 2 mnd tid, så da skal jeg se kjæresten min i dress, gleder meg!
Det er så mye jeg gleder meg til med kjæresten min, han gjør bare alt så mye bedre. Og det er ikke bare noe jeg sier. Jeg er så glad for tiden, og jeg har det virkelig bra med gullet mitt!

Christer min, jeg er sååå glad i deg. <3

Ingen kommentarer: