SKOOOO! Jeg elsker de, og de kan man se på haugen jeg har hjemme. Har telt over og har kommet fram til 14 par sko, og tro meg.. Haugen vokser! Hva skal jeg egentlig med de? spørr mamma, og da sier jeg at forskjellige sko, til forskjellige situasjoner og anledninger. Så det eneste jeg mangler nå er Converse. Jeg har allerede sett på ett par, men venter nå bare på lønning og da blir det andre saker skal jeg si deg. Jeg trenger deee! (a)
<-- De siste skoene jeg kjøpte meg. Pumps med sløyfe på, fra Bianco sko. You just gotta love them.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar