søndag 26. oktober 2008

24 - 26 Oktober.

Fredagen, 24 Okt;
Klokka var 07.45 og jeg var i mossehallen, det er for tidlig ass. Treninga på skolen begynte. Jeg skulle egentlig trene med Frida, men hurtighet? Hva faen skal jeg med det, så jeg sa " jeg stikker opp å fyller flaska jeg. " Men Adele kom aldri tilbake. ( Muhaha ) Jeg trena heller med de andre, 15 min utholdenhet, var slit. Men har jo en fordel, you know what I mean, Frida. ;D også var det styrke på mage og rygg. Jeg fikk skryt av treneren, at jeg hadde blitt sterkere i magen, og det liker vi. :D ( Spania står for tur. ) så var det noen kjedelige timer på skolen, som jeg ikke gidder helt å skrive om. Men de 10 min pausene med Frida, slår alt. Folka hører oss, for å si det sånn. :)
Så var skoledagen ferdig, og da var det jobb. Fra kl 4-6 , utrolig kjedelig, men litt cash tjener jeg jo da. Så det er ikke så ille, og sitte å se på film med ungene, er lett tjente penger. (a)
Så var det straight til Michelle. Jentekveld med meg, Ida og Michelle. Med film og godteri, det var kos! Bestejentene mine er elsk! :D

Lørdagen, 25 Okt;
Å stå opp på en lørdag, er vanskelig. Man vil bare ligge i senga og slappe av, og guess what. Det var akkurat det jeg gjorde. Tv, msn og musikk ble den morran. Klokka ble halv 4 , og jeg bare " FAEN, JEG MÅ FIKSE MEG! " så jeg løp ned på badet, eller egentlig ikke, jeg tok det mer med ro. (a) hadde musikken på fult og danset på badet mens jeg sminket meg. Mamma hadde lættis hver gang hu enten gikk forbi, eller hørte at jeg hadde take of i sangen. :D Så pulselig hører jeg mamma; skal du drikke idag? Adele; ja? Mamma; Har du drikke da? Adele; nei. Mamma; da drar jeg ned i butikken og kjører til deg, snakkes snart. ( Adele fikk sjokk, og tenkte det hadde klikka for mamma. Men sa det ikke høyt, jeg fikk drikke jo :D ) Jeg stod på badet fra halv 4 til halv 6 og var veldig nøye med sminka, også fikk jeg tlf fra Frida. " Når står jeg ved ett gult hus med grønne kanter, er det riktig? " Jeg fikk lættis, jeg bor jo ikke der lenger, så hører jeg frida roper til faren sin, " HU BOR IKKE HER LENGER, PAPPA! " Men de fant fram til slutt. Frida og jeg gikk straight inn på badet, tror du jeg var ferdig ? Må du tro omigjen. Vi stod stuck der en time til vi. Og så klart, vi er 2 jenter, så det ble noen bilder den dagen, og en deeel latter fra det lille badet mitt. Så ble klokka halv 7 og vi dro for å hente Michelle. Larkollen next. Jonas sin fest var ganske så kos. Alle var skikkelig hyggelige, og smilte. Danset gjorde jeg også! ;o Frida og Adele tok litt av på den festen, mer sier jeg ikke. (a) Frida vet hva jeg mener, og det holder. Ble mange do turer på oss da, Fridapus! :D men må virkelig si at det var en vellykket fest. :) men så kom faren til Michelle og hentet oss i sånn kvart over 12 tiden, og da skulle jeg og Frida hjem og munche godteri. ( Som vi hadde snakket om ca hele kvelden. ) vi kom hjem la oss i senga, spiste opp ca 2 / 3 boller med godis. Så plutselig slokna begge to. Tror vi var heftig slitene.

Søndagen, 26 Okt;
Klokka var halv 8 og jeg tittet bort på frida. Så kom det fra Frida " Halla. " ( som sagt, Frida og jeg, har det alltid jævelig fett sammen. ) men ikke tro vi er ferdig med å munche godteri, vi har 1,5 boller igjen! Så barnetv og godteri er morran vår. Kl 12 skal Adele på jobb til 2. Utrolig kjedelig, men skal nok slite meg igjennom det! Siden jeg er ganske så tøff. :) Mer vet jeg ikke om hva som skjer på søndagen, siden klokka er 09.10. Så noen, make my day, etter kl 2 (a) ..

Ingen kommentarer: