Det er en god grunn til at jeg ikke oppdaterer bloggen min hele tiden. Det er nemlig fordi jeg nesten ikke har tid, og fordi jeg ikke gidder å legge ut hele livet mitt på nettet. :) det er derfor det ikke kommer nye innlegg all the time.
Og btw ; Steffen, Claus og Jon. Dere har fått meg til det utrolige. Jeg hører på musikken dere som regel pleier å presse meg til å høre på, men denna gangen er det frivillig! ;o a moment you'll never forget! Og dere gutta. Dere er noen herlige mennesker dere. Er det noen som kan få meg til å smile, er det dere. Alle timene vi har bruk i verkstedet til Steffen, vært mye latter der. Jeg er så utrolig takknemlig for at dere har vært der for meg. :)
Steffen; du er min bestevenn. Du har vært der for meg i ganske så lang tid nå. Har jeg noen problemer vet jeg at jeg kan snakke med deg om alt, og ingenting for den saks skyld. Og du er til å stole på 100% , og som vi fant ut, er vi inngifta familie. Det blir bare bedre og bedre. Foreldra dine er utrolig herlige, og jeg føler meg ganske så hjemme hos deg. Men det har du sikkert merka. ( mat vrak (a)) og sist men ikke minst; Kendra. Nydeligeste hunden som liker meg godt, men ikke Claus. Haha! Steffiboy, jeg er meg selv med deg, og er lykkelig og glad rundt deg. ( meste parten av tiden, som når du ikke disser meg. Eller viser meg " hold fred " boka -_- ) Verkstedet tar alltid av, er så kos med dere gutta der. Selv om jeg gjør svært lite, så er jeg god for noe :D dere får pauser OG gir dere en god latter. You know, når jeg og Jon først setter igang, som gammelt ektepar. Haha! Det er overkos. God morgen meld dine, og natta meld dine kommer som regel ganske treigt, men alltid koselig å få de. Til slutt. :D hehe. Vi har opplevd mye rart og morsomt sammen vi, beste og tro meg, mere skal det bli. Gleder meg til torsdag jeg (a). Men med enkle ord kan jeg si at du er min bestevenn, og at jeg er utrolig glad i deg, og takknemlig for alt. <3
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar