Åjadda, Adele har begynte og danse igjen. Etter ett helt fri år, kan jeg ærlig si det var DEILIG og begynne.
- jeg har ett nyttårsforsett, kan ikke si det er for dette året meeen si hele livet mitt da. Jeg skal lære meg utallige danse stiler. Så dette året har jeg valgt: hiphop. Fyfaen, det var sinnsykt gøy.
Det rare er at jeg danset sammen med dansetreneren når jeg var yngere. Og så møtes vi, agian. Gjennom dansinga. Konge! Camilla er en genial jente, med ett knall humør.. ALLTID! Kan si det var en utfordring og ikke stå foran.. Jeg som er vandt til å være instuktør, måtte plutselig ta til meg korografi!! oh gosh, tok litt tid å få den inn, men det gikk. :) stolt av det! hehe. Så framover skal Adele tilbringe onsdags kveldene sine på Duende.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
Bra du har begynt og danse igjen =) Gleder meg til og se deg danse <3
Legg inn en kommentar