jess, det er da 2 dagen i ferien. Ordet "ferie" gir meg nesten orgasme.. Det er noe av de beste jeg vet. Rolige dager, vi kan sove lenge, drikke oss kanon drita på en onsdag, uten å tenke på skole dagen etter. Livet er herlig, når det er ferie. :)
Denne ferien skal jeg bare slappe av og være så mye sammen med venner som mulig :) jeg har nemlig fått fri fra jobben også! Men på torsdag, skal jeg søke meg en ny jobb, enda en jobb. Gleder meg utrolig, håper virkelig jeg får den jobben, har snakket om å søke ganske lenge. Men nå har jeg endelig fått ræva mi i gir. :) men tror du Adele tørr å gå alene? neida, Adele skal ha meg seg fettern sin hun (a) siden fettern min kjenner sjefen veldig godt, så er det tryggeste å ta med han :) CV og søknad er skrevet, så alt er i boks :D
- Merker at i ferien er da man finner ut mye hemmeligheter om folk, hvordan ting egentlig er, og man må holde på mange hemmeligheter. (a) og i ferien skjer det alltid mye drama, menmen. Det er vel sånn en ferie i Moss skal være. Usansett hvor hardt du prøver å holde deg unna, kommer alltid dramaen til deg. Haha.
- For ikke så lenge siden fikk jeg hair extensions, for de som ikke viste det. Jeg er utrolig fornøyd! :) laaaangt hår <3
men anyway, alle må kose seg masse i ferien!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar