torsdag 5. februar 2009

Oslo triiip

Idag var jeg med Aleksander Brodin til Oslo. :) ahhh, det var så koselig! jeg og Aleksander har ikke hengt så mye sammen på fler mnd, så det var utrolig koselig.
I Oslo gikk vi bare rundt og tittet på klær, snakket om alt mulig rart og hadde mye lættis kan man trygt si. :) Aleksander er knall å henge med, det er umulig å ikke smile med kan i nærheten.. Rett og slett umulig. Klart jeg kan bli irritert på gutten, når vi diskuterer, men sinna.. nææh, umulig! :) og jeg er en jente som liker å klare meg selv, ikke være avhengi av noe eller noen, så kommer da lille Aleksander og ødelegger alt! ;p der stod jeg på gina tricot har funnet meg ett sinnsykt kult skjørt og en utrolig fin shorts ( bildet, siden alle andre legger ut bilder av resultater av sin shoppe dag, føler jeg at jeg henger litt etter, så here it comes! ) altså, jeg står i kassa på vei til å betale, så sier Aleksander " kan jeg se på de? " jeg gir han klærne, og guess what.. Jeg fikk ikke tilbake de nei.. ikke før de var betalt.. Så kunne vel egentlig ikke noe annet enn å gi han en god klem og si takk. :) så fant jeg ut at jeg måtte jo ha strømpebukser! så vi fant første H&M og der fant jeg ett par gråe, og jeg fikk betale de selv! Aleksander klarte ikke å lure meg der nei, han prøvde, men jeg er for smart! :) uansett, vi tuslet igjennom en del butikker i Oslo. Følte jeg var den som dro med Aleksander overalt, mens han dro meg inn ett par steder, men det er vel sånn jenter er. :) så møtte vi stebroren til Aleksander, 93-modell, men det så ikke sånn ut i det hele tatt! Han så ut som en på min alder liksom, koselig var han da :) Aleksander skulle bare levere han noe, så han ble ikke så lenge med oss da. Så gikk jeg og Aleksander tuslet videre og fant en Cubus butikk, der fant jeg så klart enda fler strømpebukser ( bildet ) men nå var det brun og hvite. Men fikk jeg lov å batale de selv? NEIDA! Det klarte han Aleksander å rappe ut av henda mine, lille sniken der. tihi :) så gikk vi å spiste på Hard Rock Cafè, god damn. Det var god mat assa! Ikke nok med at hovedretten var giga, det var jo desserten også. Så hu servitøren rådet oss til å dele den, og det var nok lurt! :) etter god mat tuslet vi tilbake til togstasjonen, klokken nærmet seg 7 og jeg var rimelig trøtt og sliten etter en lang, men utrolig super dag! :) vil takke Aleksander for en utrolig fin dag, og for klærne!

Mandy mini shorts og peaches short skirt fra gina tricot. Ett par gråe strømpebukser fra H&M. 3 stk Frecce tights fra Cubus.

1 kommentar:

Talita sa...

Lurte på hva dere skulle i Oslo se :) dere var å shoppet bare? <3
Søt blogg du har da :D