torsdag 26. februar 2009

my way!

aaah, det er så deilig når ting går min vei! jeg merker det er den veien det går nå :D
Skolen går sånn tårlig greit, får ikke toppkarakterer men jeg synes det er bra til å være meg, en litt sløv meg. Så det området kan jeg nok forbedre meg litt. (a)
Jobben går utrolig bra, små bertene henger forsatt med og er superduper flinke. Jeg har blitt så glad i de, små og nydelige! og ikke nok med en jobb, jeg har faen meg fått en jobb til! en jeg har snakket om lenge. Så snakket med sjefen der i 10 min, og var ansatt. Så helga i uke 11 begynner jeg! GLEDER MEG SYKT!! Så gjelder det treninga da. fy søren jeg har skjerpet meg. På skolen kan det hende jeg er littegrann sløv, men det tar jeg igjen på treninga med Vestereng og Svenning. De pusher meg, det er det ingen tvil om. Og jeg ser forbedringer allerede. Men jeg tenker; er stølheten verdt det? fordi jeg er maaaad støl om dagene. Er det ikke i armene, er det i beina and so on. Så detta blir bra, jeg skal ha goodie kropp når sommeren kommer, og jeg har faktisk en liten anelse om at jeg klarer det, med det tempoet som gutta har. :) hehe. Også er det sååå gøy på trening, ler og har det gøy. Gleder meg til hver trening jeg nå, det er hver dag, så ikke så lenge å glede seg om gangen! :) Også har vi hiphopen da, det går så det suser. Fra å være freestyle danser, har jeg kommet meg littegrann synes jeg. Nå står jeg på som hell, fordi vi skal ha oppvisning om ikke såååå veldig lenge, så øving så svetta spruter. Vil at det skal se bra ut når vi først skal vise det for andre. Jeg skal i allefall gjøre mitt beste.

også har jeg jo fått meg en vidundelig kjæreste da! Jeg skal ærlig si at den gutten og jeg, vi passer så utrolig bra sammen, det vi har, er noe som jeg aldri har hatt tildligere. Jeg har det så bra når jeg er med han, og selv når jeg ikke er med han. Tenker bare tanken på at han er kjæresten min, så da lyser dagen min seg opp med en gang. Det er vanskelig å forklare men, vi trenger ikke å snakke sammen eller være sammen 24/7 for å vite at vi er glade i hverandre og vi stoler på hverandre.

Jeg er så glad i deg, gutten min!

Ingen kommentarer: