Det startet med at jeg våknet 06.45 , jeg gikk ned på badet, kledde på meg, pusset tennene og pakket baggen min. Var en del å pakke, siden jeg skulle være borte hele dagen.
Jeg kom fram på skole 07.45 da var det trening på gang. Orket ikke så ille mye, men morro er det allikevell, men fikk med meg det viktigeste. Tøyinga. :) i love it. Treninga var over, så jeg, Linn, Anja og noen fler gikk tilbake til skolen. ( Før jeg fortsetter vil jeg bare si at; Linn, Anja, Anniken, Frida og Trine er noen gull jenter, jeg er blitt utrolig glad i. De er jenter på øverste hylle. Skoledagen er ikke den samme uten dere.)
Også var det skole, sinnsykt digg at matte læreren måtte dra, så vi hadde 1 dobbel time der vi for det meste kunne gjøre det vi selv ville. Så jeg og Frida stakk på Amfi og kjøpe en ny bukse til meg. Digga den. :) så var det siste time, naturfag. Jeg skjønner ikke en dritt av alle formlene, og kjemikalie dritten, men later som jeg skjønner det. :) Så var det tid for å komme seg på jobben, så gikk ned til byen, og tok bussen. Og der så jeg Naila fra Øreåsen. Nydelig jente med knall personlighet og utseende. Så når jeg kom på jobben var klokken rundt 4. Snakket litt med Tara, som også er en utrolig jente forresten. Har ledd mye med den jenta siden vi startet å jobbe sammen. Vasking kan være kjedelig, men sammen med hu, er det ikke så ille som folk skal ha det til! :) Danse timene mine gikk supert, jentene er blitt så utrolig flinke på kort tid, er veldig stolt. Klokken ble 19.30 og da var jeg ferdig på jobb. Gjett om jeg var sliten. Mamma og Arild kom og hentet meg på jobben, og når vi kom hjem var det himelsk å legge seg ned i senga. Så det var egentlig mesteparten av min dag, hvis du lurte. :)
onsdag 8. oktober 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
du er vel ikke søt ! <3
Legg inn en kommentar