torsdag 9. oktober 2008

Venner er en stor støtte.

Jeg vil bare skrive en liten blogg for å si hvor utrolig takknemlig jeg er for all støtte og trøst jeg har fått av alle som har brydd seg om meg gjennom mine tunge tider. Takket være dere har jeg det utrolig mye bedre, og hverdagen min går glatt med dere der. :) det er både jenter og gutter som har stilt opp for meg. Og dere aner ikke hvor mye det betyr for meg. Det er noe jeg alltid vil sette pris på. Man finner fort ut hvem som virkelig bryr seg, når det virkelig har skjedd noe man trenger trøst eller hjelp til. De som virkelig bryr seg, når man føler man ikke kunne komme lenger ned. Både nye og gamle kjente, takker jeg med hele mitt hjerte.

Dere vet selv hvem dere er. :) <3

1 kommentar:

Anonym sa...

aw, vennene dine er heldige <3
jeg savner deg darling :(