Det var utrolig deilig å sitte på skolen på fredagen og tenke; nå er det høstferie om noen timer. Men standard meg så blir det ikke noe ordentlig høstferie på meg, nei. Skal jobbe 6 dager i høstferien, typisk at jeg ikke klarer å si nei til jobb. Men blir penger av det, og penger er deilig å ha.
Den ene dagen jeg faktisk har fri fra jobb, så skal jeg være med mamma på IKEA. Gleder meg litt til det, skal pusse opp rommet! :) så det blir nice.
onsdag 1. oktober 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
2 kommentarer:
I løøøv you.
Og jeg elsker deg, min kjære. <3
Legg inn en kommentar