onsdag 1. oktober 2008

Høstferie?

Det var utrolig deilig å sitte på skolen på fredagen og tenke; nå er det høstferie om noen timer. Men standard meg så blir det ikke noe ordentlig høstferie på meg, nei. Skal jobbe 6 dager i høstferien, typisk at jeg ikke klarer å si nei til jobb. Men blir penger av det, og penger er deilig å ha.
Den ene dagen jeg faktisk har fri fra jobb, så skal jeg være med mamma på IKEA. Gleder meg litt til det, skal pusse opp rommet! :) så det blir nice.

2 kommentarer: