onsdag 19. november 2008

19 November.

Viktig dato folkens!
Nemlig Adele's bursdag :) heh. Jeg vil bare si tusen takk for alle gratulasjoner jeg fikk på dagen min! Det var en del kan du si. heh, men det er alltids koselig. Og til folk som skrev på facebook og nettby; jeg orker ikke å svare alle. (a) hehe.
Men endelig er jeg 16 år, endelig og faen meg på tide :-))

- Og en ting til. Spania var great! :-D

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen som var da ;)