- "Bras niasnijo."
- " Neeeeeeeeii"
- "pappa, hu bor ikke her lenger"
- 5 timer på badet før en fest.
- Bilder med åpen munn og peace fingre.
- Thore: "Adele og Frida, dere sitter i hver deres ende av klasse rommet, og alikevel klarer dere å snakke sammen"
- Brownies baking, med ansiktsmaske.
- Alle shopping turene våres uten å kjøpe noe, men i blandt tar vi av og kjøper noe ;o
- Våkner etter en dag på fylla, og Frida snur seg og ser på meg og sier "halla"
- Adele tok over vennen til Frida, Thomas. Og litt Erik (a)
- Spansk timene som vi ikke får lov å sitte sammen lenger.. skjønner virkelig ikke hvorfor.
- Fredag = Kakedagen vår <3
- Å dele mat med hverandre, er tingen.
- "oh maj gaaaaaaaaad" ( Peanut av Jeff dunham )
Som man skjønner, har jeg og Frida en del minner, men tro meg. Det kommer mer! :)
2 kommentarer:
You can heritage my "Convers"....
With love...dad
I have allredy bought them (a)
Legg inn en kommentar