torsdag 19. mars 2009


Jeg og kjæresten har snart vært sammen i 3 uker, og da er det kanskje på tide å legge ut ett bilde av han da. Vi er ikke veldig sånn "ta bilde av oss"-opplegg. Men her er ett bilde av han i allefall.
Også vil jeg bare si noe om kjæresten min:
- Han er fantastisk, vakker og omtenksom. Alt jeg kan ønske meg, har jeg fått i min kjære. At jeg har vært så heldig er ufattelig å forstå. Men i blandt må man ha flaks også (a)..
Me and my boyfriend -Mariah Carey feat Usher, sangen som minner meg om min elskede.
Jeg er såååå glad i deg, gutten min. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Heldig du er, søta! :)